Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особенности технического образования (в Украине) в интересах устойчивого развития
    (НТУ "ХПИ", 2017) Стадник, В. Ю.; Тихомирова, Татьяна Сергеевна
    Устойчивое развитие в интересах образования – это создание таких условий, которые позволят будущему поколению существовать в условиях грядущих мировых тенденций. Предполагается изменение климата, увеличение биологического разнообразия, борьба с нищетой. Украина очень отстает в сфере образования в интересах устойчивого развития, ввиду того, что в первую очередь решаются экономические проблемы, не смотря на то, что образование – это фундамент. Был выделен ряд проблем в сфере образования в интересах устойчивого развития, а так же предложено решение этих проблем. На сегодняшний день существует ряд программ сотрудничества с учебными заведениями более развитых стран, а так же совместные проекты, но их недостаточно для того, что бы соответствовать выбранной стратегии.
  • Ескіз
    Документ
    О некоторых аспектах гуманизации курса общей физики
    (НТУ "ХПИ", 2010) Мамалуй, Андрей Александрович; Гапоченко, Светлана Дмитриевна; Дульфан, Анна Яковлевна; Тверитникова, Ю. Е.
    В статье рассмотрены два важнейших аспекта гуманизации высшего технического образования – интеграция естественно-научного и гуманитарного знания на базе эстетических принципов красоты, гармонии и симметрии и привлечение к курсам естественно-научных дисциплин, истории естественно-научных наук как составляющей части культуры, информации о научном творчестве, и жизни велких ученых, в том числе ученых, работавших на кафедре общей и экспериментальной физики НТУ «ХПИ»