Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Важливість психологічної підготовки плавців
    (2020) Борейко, Наталя Юріївна; Зінченко, Ліна Володимирівна; Євтушенко, Степан Дмитрович
  • Ескіз
    Документ
    Основи харизматичного лідерства тренерів дитячо-юнацьких баскетбольних команд
    (2020) Тіняков, Артем Олександрович; Koval, M.
  • Ескіз
    Документ
    Саморегуляція як фактор психологічного благополуччя спортсмена-баскетболіста
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Рочняк, А. Ю.; Панфілов, Юрій Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Лідерські якості легкоатлетів високої кваліфікації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Тіняков, Артем Олександрович; Федорина, Тетяна Євгеніївна; Матузна, Наталія Анатоліївна
    В публікації висвітлено результати дослідження особливостей та змісту лідерських якостей легкоатлетів високої кваліфікації, обґрунтовано необхідність подальшого дослідження лідерського потенціалу спортсменів високої кваліфікації як для досягнень у спорті, так і успіху у подальшій професійній діяльності після завершення спортивної кар’єри; за результатами аналізу лідерських якостей легкоатлетів високої кваліфікації визначено критерії та показники сформованості лідерських якостей в залежності від кваліфікації спортсменів.
  • Ескіз
    Документ
    Лідерські якості спортсменів як складова їх готовності до професійного самовизначення після завершення спортивної кар'єри
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Тіняков, Артем Олександрович; Арабаджи, Тимур Дмитрович
    Розглянуто проблему лідерства у спорті та питання розвитку лідерських якостей і рис особистості, які мають позитивно реалізовуватися у подальшій професійній кар‟єрі людини по завершенню спортивної кар'єри. Визначено, що одним з пріоритетних завдань виховної роботи зі спортсменами є формування і розвиток у них лідерських якостей. У зв'язку з цим особливу важливість набуває необхідність здійснення відповідної діагностики лідерського потенціалу спортсменів і його своєчасне виявлення. В результаті діагностування особистісних якостей студентів-спортсменів виявлено лідерські якості, які студенти-спортсмени високо оцінюють та водночас визначають властивими для себе, а також лідерські якості, що студенти-спортсмени вважають найменш розвиненими у себе, але значущими і важливими у подальшій професійній кар‟єрі.
  • Ескіз
    Документ
    The concept of professional responsibility within the context of educating physical training and sports professionals
    (NTU "KhPI", 2018) Zinchenko, Lina
    The article provides a look into the concept of responsibility, defines the meaning of professional responsibility, affirms its importance for the students of physical training and sports. To acknowledge the development of the students’ professional responsibility during university study, an expert survey was conducted; the experts were offered a questionnaire, compiled specifically to put together a set of professional qualities that characterize a specialist in the field of physical training and sports. Professional responsibility was identified by the experts as one of these qualities. Recommendations in favor of teaching professional responsibility as an imperative quality of a specialist were suggested.
  • Ескіз
    Документ
    Формирование лидерских качеств у студентов НТУ "ХПИ" посредством волейбола
    (НТУ "ХПИ", 2017) Натарова, Виктория Викторовна
  • Ескіз
    Документ
    Факторы, определяющие особенности саморегуляции психических состояний спортсменов-баскетболистов
    (НТУ "ХПИ", 2014) Панфилов, Юрий Иванович; Рочняк, Антон Юрьевич
    В статье обосновываются особенности психолого-педагогических состояний спортсменов-баскетболистов, которые необходимо учитывать при подготовке и в ходе соревнований с целью снижения их негативного воздействия на спортсменов с помощью приёмов саморегуляции, направленных на повышение спортивных результатов.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісні якості успішного професійного бадмінтоніста
    (НТУ "ХПІ", 2013) Завадська, Д. А.
    Для досягнення мети дослідження розглянуто загальні та психологічні особливості бадмінтону як професійного спорту. За допомогою психодіагностичних методик, які було переведено англійською мовою, проведене експериментальне дослідження професійно важливих якостей, мотиваційної сфери, установок, значущих сфер життєдіяльності професійних бадмінтоністів. Воно показало, що розвиток деяких якостей є недостатнім для досягнення успіху у професійному бадмінтоні.