Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Error-Oriented Motivation of Turkish Students During their Adaptation to a Foreign University
    (Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020) Pidbutska, N. V.; Knysh, A. Ye.
    The article deals with the problem of error-oriented motivation of Turkish students during the adaptation process to a foreign university (on an example of a Ukrainian university). Research was conducted on two samples of first year students: 45 Turkish and 61 Ukrainian students. An error-oriented motivation questionnaire and survey were used to identify strategies for student response to mistakes and the main problems of adaptation. It was determined that Turkish students are more likely to use a Learning from mistakes strategy and are more exposed to such adaptation problems as communication problems with the administration, difficulties in adapting to the new social environment, and emotional problems.
  • Ескіз
    Документ
    Умови ринкової економіки у підготовці магістрів управління навчальним закладом
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Єрьоменко, Ольга
    Розглянуто особливості переходу управління закладом освіти на ринкові відносини, ознаки ринкової економіки, дію ринкового механізму у сфері вищої освіти. Встановлено взаємозв’язок ознак ринкової системи із системою підготовки магістрів управління навчальним закладом. Доведено, що ринкова економіка суттєво змінює освітнє середовище магістратури та активізує його адаптацію до нових вимог суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика діагностичного інструментарію для дослідження стану потоку та внутрішньої мотивації баскетболістів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Панфілов, Юрій Іванович; Фоменко, Карина; Рочняк, Антон Юрійович
    У статті представлено характеристику методів діагностики стану потоку та внутрішньої мотивації баскетболістів. Подано результати адаптації зазначених методик, наведено їх психометричні характеристики та стимулюючий матеріал.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен домінування в студентських групах: гендерний аспект
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Семененко, Олексій Олексійович
    The article «Phenomenon of Domination in Student Groups: Gender Aspect» by O. Semenenko presents the results of the research on the particularitiesof the phenomenon of domination in male, female and mixed student groups.