Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інформаційно-комунікаційні технології та їх роль в освіті
    (НТУ "ХПІ", 2016) Козяр, М. М.
    У статті розглянуто впровадження ІКТ у навчальний процес ВНЗ і відповідних засобів навчання, можливостей здійснення електронного, мобільного, всепроникаючого, перевернутого та змішаного навчання студентів, їх переваг і недоліків, а також перспектив подальшого використання в освітньому процесі.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні моделі освіти: переваги та недоліки
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кадемія, Майя Юхимівна
    В даній статті розглядається проблема модернізації освіти на основі використання e-learning, m-learning, u-learning у здійсненні змішаного навчання та відповідних переваг і проблем, а також шляхів їхньої реалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні педагогічні технології навчання дорослих
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж. Застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю побудови системи електронного навчання. Електронне навчання – це система навчання, що пропонує використання Інтернет-технологій, електронних бібліотек, навчально-методичних мультимедіаматеріалів, віртуальних лабораторних практикумів і т. ін. Одержують розвиток технології е-1еаrning: віртуальні аудиторії, віртуальні навчальні заклади, Веб-квести, Блоги, Блог-квести та ін. Мобільне навчання (m-1еаrning) – це передавання знань на мобільні пристрої з використанням WAP і GPRS технологій. Розвивається u-1еаrning, (ubigutious 1еаrning) – всепроникаюче навчання технологій неперервної освіти з використанням інформаційно-комунікаційних засобів у всіх сферах життя суспільства. Змішане навчання (blended 1еаrning) передбачає створення комфортного освітнього інформаційного середовища, системи комунікацій, що доставляють необхідну інформацію. Упровадження в навчальний процес сучасних педагогічних технологій, ІКТ та ІКМ-технологій, створення інформаційно-освітнього середовища надає можливість впровадити електронне, мобільне, всепроникаюче навчання та здійснювати навчання дорослих за змішаною моделлю. Це, в свою чергу, відкриває широкі можливості навчання впродовж усього життя.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних технологій навчання
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті розглянуті сучасні інтерактивні технології навчання, що найбільш поширено використовуються у ВНЗ та сприяють реалізації модернізації освіти та підготовці конкурентоздатних майбутніх фахівців.