Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні педагогічні технології формування професіоналізму майбутнього соціального працівника в процесі фахової підготовки
    (НТУ "ХПІ", 2016) Сизикова, Валерія Сергіївна
    Стаття присвячена проблемі впровадження та використання інноваційних педагогічних технологій в систему професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Розкрито значення та схарактеризовано сутність інноваційних технологій. Розглядаються основні види професійних знань та групи базових умінь і навичок, які формуються у соціальних працівників у процесі вузівської освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція латерального мисленні Е. Боно як основа активізації творчої діяльності майбутніх інженерів-педагогів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Штефан, Людмила Володимирівна
    У статті розглянуто підходи до адаптації концепції латерального мислення Е. Боно в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах впровадження інноваційних технологій. Серед методів цієї концепції подано такі, як методи: "Плюс – мінус – цікаво"; "Наслідки і результат"; "Альтернативи, можливості, вибір", "Цілі, напрями, задачі", "Шість капелюхів мислення". Їх використання в процесі організації навчальних тренінгів, ділових ігор, вирішення кейсів сприяє активізації творчої діяльності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Управленческая подготовка как компонент профессионального образования студентов факультета психологии: инновационные технологии
    (НТУ "ХПИ", 2014) Ланских, М. В.
    В статье рассматриваются особенности управленческой подготовки студентов факультета психологии НИУ "БелГУ". Организация такой подготовки подразумевает использование на лекционных, семинарских и практических занятиях инновационных педагогических технологий, которые позволяют выявлять и развивать у будущих специалистов творческие способности, интуитивное мышление, оригинальные способы действия в различных ситуациях и обучать их рациональному использованию полученных знаний, умений и навыков в будущей профессиональной деятельности.