Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Роль професійної мобільності у фаховій спрямованості студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Резван, Оксана Олексіївна
    Досліджено суть професійної мобільності як категорії соціології, психології та педагогіки; зосереджено увагу на ролі професійної мобільності у розумінні молоддю кар'єрної реалізації; визначено основні мотиви побудови кар'єри фахівцями. Схарактеризовано зміни у підходах до організації професійної підготовки у сучасних університетах, що мають забезпечувати мобільність студента у процесі навчально-практичної діяльності. Зроблено висновок про значущість професійної мобільності для фахової спрямованості студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Орієнтація майбутніх фахівців на прийняття корпоративних цінностей професійних організацій
    (НТУ "ХПІ", 2015) Резван, Оксана Олексіївна
    У статті висвітлюється проблема спрямування студентів на усвідомлення важливості корпоративних цінностей для професійної реалізації; орієнтація майбутніх фахівців на прийняття до системи особистих цінностей корпоративних правил організацій, у межах яких студенти мають намір працевлаштовуватись. Обґрунтовується позитивність наслідування корпоративних цінностей для працівника, що виявляється у визначенні його перспективності з точки зору керівництва фірми. Подано приклади способів формування корпоративних цінностей у студентів напряму підготовки «Автомобільний транспорт».
  • Ескіз
    Документ
    Кар'єрні домагання як основа професійного самовизначення студентів технічних спеціальностей вищого навчального закладу
    (НТУ "ХПІ", 2014) Штученко, Ірина Євгенівна
    В даній статті розглянуто основні підходи у вітчизняній і зарубіжній психології, пов’язані з психологічною проблемою планування кар’єри, кар’єрних домагань. Описано і уточнено поняття "кар’єра", "кар’єрні орієнтації", "кар’єрні домагання". Проаналізовано результати досліджень кар’єрних орієнтацій студентів технічних спеціальностей ВНЗ у процесі навчання. У групах досліджуваних виявлено значну частину студентів, спрямованих на управлінську кар’єру.