Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Про покращення показників наукової діяльності сучасних викладачів психолого-педагогічних дисциплін вищих навчальних закладів України
    (НТУ "ХПІ", 2016) Романовський, Олександр Георгійович; Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті проаналізовано показники оцінки наукової діяльності викладачів психолого-педагогічних дисциплін вищих навчальних закладів України. Зроблено висновок про те, що українській науці потрібно зміцнювати міжнародні зв’язки, українським соціально-гуманітарним журналам намагатись входити до міжнародних баз даних Web of Science і Scopus. Велике значення будуть мати і публікації українських вчених у цих базах даних. У той же час при розробці показників оцінки наукової діяльності у нашій країні потрібно впроваджувати диференційований підхід відповідно до об’єктивних факторів та специфіки різних галузей знань. Потрібна розробка засобів сприяння розвитку соціально-гуманітарної науки та дослідженням, у яких відбиваються важливі українські суспільні інтереси.
  • Ескіз
    Документ
    Відкриті Web-орієнтовані системи мониторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень
    (НТУ "ХПІ", 2014) Биков, Валерій Юхимович; Спірін, О. М.; Лупаренко, Л. А.
    Розглянуто поняття моніторингу впровадження результатів науково-дослідних робіт; для галузі психолого-педагогічних досліджень наведено показники цього моніторингу за умови використання відкритих web-орієнтованих засобів ІКТ. Проаналізовано основні підходи щодо оцінювання впливовості публікацій дослідників, наукових колективів і видань, зокрема особливості застосування таких наукометричних показників, як індекс цитування та імпакт-фактор. Обґрунтовано класифікацію інформаційно-комунікаційних технологій моніторингу впровадження результатів досліджень з поділом їх на технології і засоби моніторингу оприлюднення, розповсюдження та використання результатів робіт. Описано особливості використання окремих web-орієнтованих засобів моніторингу впровадження результатів психолого-педагогічних досліджень.