Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Ресурси резільєнтності майбутніх психологів, що займаються волонтерською діяльністю під час воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Богдан, Жанна Борисівна
    Стаття присвячена дослідженню ресурсів резільєнтності майбутніх психологів, що займаються волонтерською діяльністю в сфері надання психологічної допомоги постраждалим від військової агресії. Дослідження сфокусоване на вивченні рівня резільєнтності та копінг механізмів, які забезпечують здатність майбутніх психологів до адаптації в умовах постійного емоційного стресу. В дослідженні взяли участь 50 майбутніх психологів у віці 18-22 роки як респонденти, що були поділені на дві групи залежно від наявності чи відсутності волонтерського досвіду під час воєнного стану. Було виявлено, що майбутні психологи, які займаються волонтерською діяльністю в основному спираються на когнітивні та поведінкові копінги і недостатньо використовують емоційні, що може вказувати на їхню неготовність працювати з власними емоціями.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання особистісних ресурсів лідерів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Мишакова, Дар’я
    У статті досліджено проблему особистісних ресурсів, що використовують лідери у складних життєвих ситуаціях. Дослідження ґрунтується на підході про парадоксальне лідерство (О.Г. Романовський) та ресурсному підході Conservation of Resources (С. Хобфолл). Визначено типи та рівні лідерства, відповідно до яких вибірку поділено на групи. Розкриваються особливості копінг-поведінки, життєстійкості залежно від рівнів лідерських якостей.
  • Ескіз
    Документ
    Связь интернет-аддикции со стратегиями копинг-поведения современной молодежи
    (НТУ "ХПИ", 2015) Гура, Татьяна Витальевна; Литвишко, Ю. В.
    Тенденции, происходящие в современном обществе, указывают на рост различных зависимостей. Очевидным становится факт разграничения понимания аддикции и более частого употребления понятие поведенческой зависимости. Интернет-аддикция рассматривается в данном исследовании как относительно новый феномен для отечественной психологической науки. В частности освещается вопрос развития интернет-зависимости у лиц, склонных к использованию неконструктивных стратегий копинг-поведения.