Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Gender aspects of empathy in online learning of adolescents
    (Foundation Pro Scientia Publica, Poland, 2020) Pidbutska, N. V.; Demidova, Yu. Ye.; Knysh, A. Ye.
    During the study, the aim has been achieved and all the objectives have been fulfilled, in particular: 1) “involvement in online learning” and "quality of online learning" are defined as criteria for online learning successful performance; 2) expert assessment of the study results is carried out, allowing us to determine that female participants show mainly medium and high levels of online learning performance, while male participants show low and medium-level results; 3) it is determined that the correlation between the level of performance of online learning and empathy in the group of girls is higher than in the group of boys.
  • Ескіз
    Документ
    Diagnosis of the level of formation of professional competence of future officers by means of LMS Moodle
    (2021) Lozko, Andrii; Kukharenko, Volodymyr
  • Ескіз
    Документ
    The role of questioning in the distance course and critical thinking of the future officer
    (2021) Honcharuk, Serhii; Kukharenko, Volodymyr
  • Ескіз
    Документ
    Організація діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів засобами ІКТ у ВВНЗ
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кухаренко, Володимир Миколайович; Лозко, Андрій Андрійович
    Навчання на основі компетентностей – це перехід до гнучкої структури, яка дозволяє курсантам просуватися у навчанні після демонстрації майстерності, що часто відбувається у їхньому власному темпі з використанням технологій дистанційного навчання. Основною перевагою цього підходу є постійна діагностика з боку викладача та самооцінювання курсанта.
  • Ескіз
    Документ
    ICT means in the formation of students` cognitive interests in mastering a foreign language lexical competence
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Bashkir, Olga; Zolotukhina, Svetlana
    The problem of preparation of students of general secondary education institutions for mastering a foreign language in the conditions of blended learning is considered. The efficiency of using information and communication technologies of blended learning in the formation of cognitive interest of students to master foreign language lexical competence is determined and proved.
  • Ескіз
    Документ
    Відповідальність як чинник оволодіння самоосвітньою компетентністю майбутніми фахівцями машинобудівного профілю за умов карантинних обмежень
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Гура, Тетяна Віталіївна; Кравцова, Наталія Вікторівна; Конкін, Валерій Миколайович
    В статті розглянуто сутність самоосвітньої компетентності, її компоненти та значимість у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців машинобудівного профілю у ЗВО за умов карантинних обмежень. Висвітлено проблему відповідальності студента за організацію власної самоосвіти під час вимушеного дистанційного навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Popularization of science among foreign students of technical universities in Ukraine as one of the important areas of modern education
    (NTU "KhPI", 2017) Lapuzina, O.; Lisachuk, Lidiya
    The pedagogical conditions of the model form of a modern technical specialist, endowed with professional ethics knowledge through the introduction of a science popularization program are determined. The formation necessity process of the professionally oriented worldview for international students on their future scientific and technical activity is substantiated, by using interactive pedagogical technologies of science popularization in the framework of educational activity; distance course introduction of science popularization; the integration of the educational disciplines’ content and non-academic activities in a technical university with the purpose of learning environment creation, aimed at education of a modern technical specialist. Methodical recommendations on their implementation are given.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні освітні технології у вищих навчальних закладах
    (НТУ "ХПІ", 2016) Гуревич, Роман Семенович; Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті розглянуті підходи до здійснення інноваційного процесу навчання у ВНЗ – дистанційного навчання, його складових та різних моделей організації навчального процесу. Особливе місце відводиться використанню інформаційно-комунікаційних технологій. Розроблення та впровадження інтелектуальних навчальних систем на основі ІКТ сприятиме підвищенню якості професійної освіти у ВНЗ. Особлива увага приділена використанню інтерактивного навчального середовища.
  • Ескіз
    Документ
    Програми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освіти
    (НТУ "ХПІ", 2014) Романовський, Олександр Георгійович; Мороз, Володимир Михайлович
    У статті проаналізовано зміст найбільш поширених моделей реалізації програм подвійного диплома вищими навчальними закладами. Визначено недоліки та переваги окремих моделей подвійного диплома та запропоновано авторський погляд на елементи механізму їх реалізації. Крім того, розглянуто основні перешкоди, які впливають на ефективність впровадження програм подвійного диплома у національну систему вищої освіти.