Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    "Зелена" трансформація економіки: бар’єри та можливості сталого розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2017) Демьохіна, Олена Олександрівна
    У статті розглянуто проблеми еколого-економічного стану навколишнього природного середовища та розкрито сутність "зеленої" моделі економічного розвитку та актуальність її впровадження в Україні. Обґрунтовано необхідність оптимізації у використанні природно-ресурсного потенціалу.
  • Ескіз
    Документ
    Роль екологізації вищої освіти у формуванні духовно-моральної особистості студентів
    (НТУ "ХПІ", 2017) Черкашина, М. К.
    У роботі наголошено на необхідності формування екологічної культури і професійної підготовки фахівців шляхом встановлення загальної і комплексної екологічної освіти, яка включає в себе не тільки вищу освіту, а й розширення екологічних знань через різні джерела інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Духовно-моральний аспект екологічного виховання дітей з обмеженими можливостями
    (НТУ "ХПІ", 2017) Черкашина, Анна Николаевна; Рассоха, О. М.
    В роботі викладені принципи роботи в школі по духовно-моральному та екологічному вихованню школярів та запропоновано форми і методи виховання в питаннях екології в підшефної школи-інтернаті для дітей з обмеженими можливостями.