Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Гуманістичні та демократичні передумови духовного розвитку особистості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Черемський, Максим Петрович
    Гуманізація та демократизація української освіти є важливою умовою духовного розвитку особистості. Внаслідок панування авторитарних методів навчання над демократичними особистість не має змоги виражати власну думку, почуття та фантазію. А отже духовний розвиток особистості є неможливим. Тому навчання має будуватися у відповідності з духовними запитами та прагненнями особистості. Цьому великою мірою сприятиме гуманізація та демократизація освіти, яка покликана виховувати вільну, самодіяльну, творчу особистість.
  • Ескіз
    Документ
    Преподавание философии в контексте личностно-центрированного образования
    (НТУ "ХПИ", 2015) Алексеенко, А. П.
    В статье рассматриваются особенности личностно-центрированного образования. Обращается внимание на его актуальность и необходимость реализации в современных условиях. Анализируютсяосновные цели и задачи данной системы образовательного процесса на основе философского осмысления проблемы общения, а также через изменение взаимоотношений преподавателя и студента в процессе преподавания, в частности философии.
  • Ескіз
    Документ
    Ethical and moral behavior, the determining factor of social and spiritual revival in Romania
    (НТУ "ХПІ", 2013) Bădescu, Valentin
    Responsibility means the solidarity of the individual with those acts or of others, whose consequences would seem desirable for oneself and for the Organization of, and carrying out times to decide which adheres freely. Seen in relation to the freedom, responsibility can be defined as a correlation between individual freedom and collective; when the individual, acting freely, not only affects, but also stimulates the shape and reinforce the freedom of other individuals of the group or the community.