Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    The importance of responsibility in self-educational activity of students of machine-building specialties in quarantine conditions
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Kravtsova, N. V.
    The article focuses on the problem of proper self-educational activity of future bachelors of mechanical engineering specialties. It is emphasized that in technical institutions of higher education, while sufficient pedagogical interaction is impossible under conditions of quarantine restrictions, the responsibility of students is significantly important. The problem of the lack of full-fledged pedagogical control with the dominance of online and hybrid forms of education increases the probability (during completing individual assignments) of students’ writing-off from Internet sources, thereby, fabrication, falsification, and embezzlement of someone's studies, conclusions and opinions, what contributes to the presence of plagiarism in students' works and is strictly prohibited in the Law of Ukraine "On Higher Education". The important role of responsibility in the independent activity of students during the pandemics has been proven.
  • Ескіз
    Документ
    Методологія педагогічної діяльності викладача як чинник впливу на самоорганізацію самостійної роботи майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Клочко, В. І.; Коломієць, А. А.
    Процес саморозвитку майбутніх фахівців є актуальною проблемою перебудови системи освіти. Це керований процес особистісних та професійних рис студентів. Важливою умовою здійснення педагогічного керування є наявність особистісних та професійних якостей викладача (емпатія, комунікабельність, фасилятивність і інші).
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи ресурсами інтернету
    (НТУ "ХПІ", 2015) Крижановський, А. І.
    У статті розглянуто можливості використання ресурсів Інтернету для забезпечення самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах. Наведено результати анкетування викладачів і студентів; вивчено питання забезпечення ресурсного супроводу самостійної роботи; виявлено проблеми в організації та управлінні самостійною роботою студентів. Наведено прилад використання Веб-квестів, визначено особливості застосування Веб-квестів викладачами і студентами.
  • Ескіз
    Документ
    Активизация самостоятельной работы студентов в процессе обучения
    (НТУ "ХПИ", 2014) Бовт, Любовь Сергеевна
    В статье рассмотрены сущность самостоятельной работы, её цели и роль в процессе активизации обучения студентов. Приведены результаты исследования, свидетельствующего о недостаточной подготовленности будущих инженеров к проведению самостоятельной работы и необходимости повышения её эффективности. Для этого необходимы существенные изменения в системе образования на всех этапах обучения в соответствии с опытом подготовки специалистов в других странах.
  • Ескіз
    Документ
    Формування особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі самостійної роботи з педагогічних дисциплін
    (НТУ "ХПІ", 2014) Фіногєєва, Т. Є.
    Виконано аналiз поняття "іженер-педагог" в педагогiчних i психологiчних дослідженнях. Охарактеризовано типовi завдання майбутнх iнженерiв-педагогiв. Описано особливостi формування особистостi майбутніх iнженерiв-педагогiв у процесі самостійної роботи з педагогiчних дисциплін. Розглянуто питання розвитку самостiйностi як професійно важливої якостi особистостi студентiв іженерно-педагогiчних спеціальностей у процесі самоосвіти, самооцінювання i самоконтролю. Запропоновано види самостійної роботи студентiв iнженерно-педагогiчних спеціальностей при виконаннi пізнавальних завдань з дисципліни "Дидактичні основи професійної освіти".