Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Diagnosis of the level of formation of professional competence of future officers by means of LMS Moodle
    (2021) Lozko, Andrii; Kukharenko, Volodymyr
  • Ескіз
    Документ
    Гендерні відмінності особистісних характеристик віртуального спілкування молоді студентського віку
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна Борисівна; Середа, Наталія Вікторівна
    У статті розглянуто певні особливості віртуального спілкування активних інтернет-користувачів студентського віку; проведено емпіричне дослідження; визначено гендерні відмінності особистісних характеристик молоді під час інтернет-комунікацій.
  • Ескіз
    Документ
    Постановка проблеми підготовки майбутніх психологів до застосування інформаційно-консультативного середовища у професійній діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2016) Соболь, А. В.
    У статті висвітлюються основні складові проблеми підготовки майбутніх психологів до застосування інформаційно-консультативного середовища у професійній діяльності. Розкривається актуальність цієї задачі з огляду на вимоги сьогодення. Проведено аналіз літератури та досліджень суміжного напрямку.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія класичних та інноваційних методів навчання як фактор особистісного розвитку майбутнього фахівця
    (НТУ "ХПІ", 2014) Пігарєва, Карина Валеріївна
    Стаття присвячена актуальним перспективам взаємодії традиційних та інноваційних методів навчання студентів. Проведено аналіз класичного та інноваційного методичного інструментарію, що використовується викладачами. Обґрунтовані переваги застосування синтезу класичних та інноваційних методів в порівнянні з переважанням одного з цих типів в процесі підготовки майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційні технології навчання у вищій школі
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ігнатенко, Олександр Ігорович
    Стаття присвячена основним напрямкам та проблемам використання інформаційних технологій навчання у вищій школі. Визначено основні функції мережі Інтернет та доцільність використання інформаційних технологій навчання студентів у галузі машинобудування, системи освіти та її роль у навчально-виховному процесі.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційно-освітній портал навчального закладу
    (НТУ "ХПІ", 2014) Шахіна, Ірина Юріївна
    У статті висвітлено напрями і проблеми створення та розвитку єдиного інформаційного освітнього простору; принципи формування і розвитку інформаційного освітнього середовища та його функції; структуру та можливості використання інформаційного освітнього середовища на прикладі порталу кафедри.
  • Ескіз
    Документ
    Використання технології веб-квест у навчальному процесі
    (НТУ "ХПІ", 2014) Коваль, С. М.
    У статті представлена інноваційна інтерактивна технологія навчання – Веб-квест. Наведена структура технології Веб-квест. Показане використання нової технології на навчальних заняттях.
  • Ескіз
    Документ
    Телекомунікаційні навчальні проекти як засіб формування вмінь використання інформаційно-комунікаційних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кобися, А. П.
    В статті, на прикладі телекомунікаційного навчального проекту «Вінниця – туристична перлина Поділля» розглянуто можливості формування вмінь використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій у проектній діяльності учнів, охарактеризовані різноманітні соціальні сервіси та програмні продукти для організації спільної роботи учнів та відображення її результатів.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальний портал як інформаційне освітнє середовище
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кобися, В. М.
    У статті розглянуто використання Веб-порталу кафедри як інформаційного освітнього середовища для організації і підтримки навчального процесу з підготовки майбутніх педагогічних працівників у ВНЗ, описані особливості, функції і параметри інформаційного освітнього середовища і роль викладача у ньому.
  • Ескіз
    Документ
    Організація контролю професійних знань студентів за допомогою інформаційних технологій в умовах технічного університету
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Борисова, Наталя Володимирівна
    Статтю присвячено проблемам підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців в технічному університеті. Обґрунтовано доведено, що використання інформаційних технологій посідає важливе місце у процесі фахової підготовки сучасних фахівців. У центрі уваги статті знаходяться теоретичні та практичні аспекти застосування інформаційних технологій при організації контролю професійних знань студентів вищих навчальних закладів на прикладі спеціальності «Прикладна лінгвістика». Обговорюються результати досліджень. Встановлено, що застосування інформаційних технологій для забезпечення контролю професійних знань студентів надає можливість управління процесом професійної підготовки відповідно до принципів зворотного зв’язку та діяльнісного підходу.