Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    A pedagogue’s facilitation competency in teaching foreign students
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Hren, L. M.; Cherkashyn, Andrii; Karlyuk, Serhii
    On the outcomes of analyzing the scientific literature on pedagogic facilitation, it is proved in the article that no issues concerning a higher education institution pedagogue’s facilitative competence in foreign students training have been raised by scientists; the notions of “competence”, “professional interests”, “facilitation”, “facilitator pedagogue”, “facilitation competence” are defined; the role of a facilitator pedagogue in forming persistent interest in foreign students to their future professional activity is disclosed, as well as requirements for his or her personality and professional traits; on the experience of work with foreign students, conclusion is made concerning the use of interactive methods of teaching at the lectures and in practical classes; an example is given of possible topics and questions to be discussed at trainings, pedagogical workshops on facilitation pedagogy; it is noted that a facilitator pedagogue is to apply creative approach to teaching foreign students, forming in them not only interest in future professional activity, but also the pedagogue’s facilitative competence.A pedagogue’s facilitation competency in teaching foreign students.
  • Ескіз
    Документ
    Використання технології веб-квест у навчальному процесі
    (НТУ "ХПІ", 2014) Коваль, С. М.
    У статті представлена інноваційна інтерактивна технологія навчання – Веб-квест. Наведена структура технології Веб-квест. Показане використання нової технології на навчальних заняттях.