Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    ICT means in the formation of students` cognitive interests in mastering a foreign language lexical competence
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Bashkir, Olga; Zolotukhina, Svetlana
    The problem of preparation of students of general secondary education institutions for mastering a foreign language in the conditions of blended learning is considered. The efficiency of using information and communication technologies of blended learning in the formation of cognitive interest of students to master foreign language lexical competence is determined and proved.
  • Ескіз
    Документ
    Парадигма розуміння
    (Міськдрук, 2015) Пономарьов, Олександр Семенович
    В умовах інноваційного розвитку і становлення інтелектуальної економіки традиційна освітня парадигма, орієнтована на знання, вичерпала себе. Реалії сьогодення вимагають від системи освіти оновлення змісту навчання і забезпечення глибокого його розуміння учнями і студентами. Це зумовлює потребу в розвитку педагогічної герменевтики. Нового підходу вимагає система оцінки результатів навчання.
  • Ескіз
    Документ
    The role of a foreign language in upbrining and educating intellectual elite
    (НТУ "ХПІ", 2013) Tytarenko-Kachura, I. L.; Melnyk, S. S.
    The article examines the role of learning a foreign language in upbringing and educating of intellectual elite. In particular, it underlines the necessity of mastering a foreign language to develop social-language, cultural and culture studies competence; types of motivation of learning a foreign language are regarded.