Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання ресурсів культурної спадщини у педагогічному університеті
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Олійник, Тетяна Олексіївна
    У статті досліджено проблемні питання більш широкого розуміння інклюзивної освіти, зокрема соціального виміру, що акцентують на відкритості та доступності освіти для всіх як основи вирішення суспільних викликів. Розглянуто особливості запровадження ресурсів цифрової культурної спадщини Europeana у навчальний процес, виховний потенціал якої у формуванні цифрової компетентності освітян обумовлює пошук інноваційних підходів та ресурсів. Пропонується впровадження курсів для студентів першого року навчання щодо особливостей застосування засобів цифрової підготовки, що підвищує рівень формування їхнього критичного мислення та креативності в умовах відкритої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічні засади формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Биков, В. Ю.; Шишкіна, М. П.
    Визначено базовий поняттєво-термінологічний апарат і принципи формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу; висвітлено роль міжнародних організацій у розвитку засобів і сервісів відкритого науково-освітнього середовища; розкрито особливості створення інформаційно-аналітичних інструментів підтримування науково-освітньої діяльності, зокрема хмаро орієнтованих сервісів науково-освітніх інформаційних мереж, відкритих журнальних систем, електронних бібліотек, науково-метричних сервісів і баз даних та ін.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративні інформаційні системи підтримування науково-освітньої діяльності на базі хмаро орієнтованих сервісів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Биков, В. Ю.; Спірін, О. М.; Шишкіна, М. П.
    Визначено поняття корпоративних інформаційних систем підтримування науково-освітньої діяльності; висвітлено роль міжнародних організацій у розвитку засобів і сервісів відкритого науково-освітнього простору; розкрито особливості створення хмаро орієнтованих корпоративних інформаційних систем; охарактеризовано шляхи формування систем науково-педагогічної інформації в Україні з використанням хмарних сервісів і ресурсів, зокрема відкритих журнальних систем, електронних бібліотек, науковометричних сервісів і баз даних та ін.
  • Ескіз
    Документ
    Формування особистості нового типу в контексті сучасної філософії освіти
    (НТУ "ХПІ", 2014) Костючков, С. К.
    У статті проаналізовано стратегічні завдання, які освітня система покликана вирішувати в умовах сьогодення, акцентовано увагу на визначальних напрямах освітньої політики в сучасній Україні, охарактеризовано людину як відкриту систему, що самоорганізовується та самокерується. Послідовно проводиться думка, що в сучасних умовах управління формуванням знання є важливою соціальною функцією держави, яка визначає стратегічні цілі у сфері освіти, адекватні вимогам сьогодення, враховуючи філософсько-педагогічні особливості формування світогляду особистості як інтегративного утворення. Держава при цьому не обмежує процесів самоорганізації, самоуправління та взаємодії в структурах громадянського суспільства, орієнтованих на вдосконалення системи освіти, зокрема вищої. Окреслено ключові ознаки, які характеризують відкриту освіту; висвітлено функції інституту освіти, які мають найбільшу суспільну значущість.