Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка управлінських кадрів у системі післядипломної освіти як необхідна умова реалізації їх функцій в державному управлінні
    (Національний університет цивільного захисту України, 2022) Грень, Лариса Миколаївна; Грабар, Наталія Сергіївна
    У статті визначено, що дієвим інструментом впливу на кадровий потенціал держави виступає освітня політика; підкреслено, що важлива роль у вдосконаленні професійної підготовки державних службовців належить післядипломній освіті, що входить до структури освіти України; обґрунтовано, що професійна діяльність державних службовців потребує від індивіда наявності певних якостей, які необхідні для продуктивної діяльності державного управління; надано опис програми «Інструментальні аспекти демократичного лідерства: відповідь на виклики сучасності», розробленої авторами і затвердженої Національним агентством України з питань державної служби, реалізованої авторами на курсах підвищення кваліфікації Міжгалузевого інституту підвищення освіти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», діяльність якого має велике значення у системі післядипломної освіти України.
  • Ескіз
    Документ
    Методика використання інноваційних технологій навчання при підвищенні кваліфікації лікарів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Романовська, Олена Олександрівна; Бандурян, Вікторія
    Розглянуто питання нормативно-правового забезпечення освітнього процесу в післядипломній освіті лікарів, доведено необхідність її модернізації за рахунок впровадження інноваційних технологій навчання. Експериментально підтверджено ефективність безперервного професійного розвитку лікарів завдяки використанню методів кейсів, тренінгів та портфоліо. Зазначено перспективи щодо вдосконалення якості в системі післядипломної освіти лікарів за рахунок впровадження технологій та методик інноваційного навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Основні напрями модернізації змісту і форм підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів в Україні з урахуванням досвіду Республіки Польща
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Євтушенко, Наталія
    У статті досліджено особливості й відмінності змісту і форм підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України й Республіки Польща. Проаналізовано результати дослідження за міжнародною програмою TALIS (The OECD Teaching and Learning International Survey – Міжнародне опитування викладання та навчання в ОЕСР (Організація економічного співробітництва та розвитку)) щодо показників професійного розвитку і вдосконалення вчителів обох країн. Автором запропоновано заходи щодо оновлення змісту й форм підвищення кваліфікації українських вчителів з урахуванням досвіду Польщі – перехід на короткострокові курси підвищення кваліфікації (розширення фахового модуля), організація тематичних курсів фахово орієнтованих дисциплін, запровадження курсів психолого-педагогічної допомоги, курсів іноземних мов та програм на внутрішньо шкільному рівні.
  • Ескіз
    Документ
    Форми і зміст підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів республіки Польща
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Євтушенко, Наталія
    Розкрито особливості підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті Республіки Польща. Розглянуто форми підвищення кваліфікації польських учителів на різних його рівнях – зовнішнє, внутрішньошкільне, індивідуальне. Проаналізовано зміст інституційних форм підвищення кваліфікації польських фахівців (підвищення кваліфікації за програмою післядипломної освіти, набуття кваліфікації в післядипломній освіті, курси підвищення кваліфікації, кваліфікаційні курси). Запропоновано напрями вдосконалення форм і змісту підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України з урахуванням досвіду Польщі.
  • Ескіз
    Документ
    Використання ментальних карт у підготовці викладачів ВМНЗ
    (НТУ "ХПІ", 2018) Долгопол, Олена
    Стаття присвячена використанню ментальних карт у підготовці викладачів у закладах післядипломної медичної освіти. У статті обґрунтована позиція автора щодо співвіднесення понять "техніка", "технологія", "метод" відповідно до ментальних карт. За притаманними ознаками запропоновано розглядати ментальні карти як технологію навчання. Відповідно до андрагогічних принципів навчання зосереджено увагу на особливостях застосування ментальних карт у післядипломній освіті викладачів. Зазначено їх переваги і недоліки під час використання на різних етапах лекційних, семінарських та практичних занять з позицій викладача та слухачів. З прогресом інформаційно-комунікаційних технологій наголошено на можливостях розвитку зазначеної технології під час навчання слухачів на циклах тематичного удосконалення з педагогіки.
  • Ескіз
    Документ
    Компьютерная поддержка перманентного обучения руководителя учебного заведения: электронные средства обучения
    (НТУ "ХПИ", 2015) Василенко, Н. В.
    Рассматриваются возможности электронных технологий для управления перманентным обучением руководителей общеобразовательных учебных заведений. Раскрыт ряд принципиальных отличий электронного пособия от пособий, изготовленных типографским способом, и определены преимущества перед традиционными видами пособий. Описываются методики подготовки, создания и реализация электронных пособий. Приводятся примеры использования электронного учебника для организации перманентного обучения слушателей курсов повышения квалификации в системе последипломного образования.