Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Результативність використання трудового потенціалу державою в контексті взаємозв'язку системи підготовки кадрів з потребами ринку праці: порівняльний аналіз стану в Україні, Латвії та Фінляндії
    (Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, 2013) Мороз, Володимир Михайлович
    Розміщено результати порівняльного аналізу відповідей респондентів з України, Латвії та Фінляндії щодо питання, зміст якого пов'язано з визначенням стану використання трудового потенціалу, сформованого в межах набуття фаху за вперше отриманою після закінчення навчального закладу професією. Викладено практичні рекомендації щодо вдосконалення механізмів державного управління використанням і розвитком трудового потенціалу в контексті забезпечення балансу між системою підготовки кадрів і потребами ринку праці.
  • Ескіз
    Документ
    Ідеї неперервної педагогічної освіти у наукових поглядах О. Г. Мороза
    (НТУ ХПІ", 2015) Монь, А.
    У статті розглядається концепція неперервної педагогічної освіти О.Г.Мороза. Аналізується взаємозв’язок між ефективністю адаптації студента-першокурсника та мотивацією до навчання та самовдосконалення; між професійною адаптацією молодого вчителя та прагненням до неперервної освіти й саморозвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Динаміка адаптації студентів психологів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кірєєва, Вероніка Едуардівна
    У статті розглянута динаміка та психологічні особливості адаптації студентів різних курсів. Механізми фізіологічної, психічної і соціальної адаптації.