Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Навчально-тренувальний процес у школі вищої спортивної майстерності та формування готовності до професійного самовизначення після спорту
    (Класичний приватний університет, 2016) Романовський, Олександр Георгійович; Арабаджи, Тимур Дмитрович
    У статті зазначено, що навчально-тренувальний процес сприяє розвитку низки особистісних якостей спортсменів, які будуть для них корисними та допоможуть досягти успіху в будь-якій новій сфері професійної діяльності після закінчення спортивної кар’єри. Проте наголошено, що розвиток цих якостей є недостатнім для формування готовності спортсмена до нового професійного самовизначення. Необхідною визнано цілеспрямовану роботу: розробку та впровадження в навчально-тренувальний процес педагогічної технології формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз результатів експериментальної роботи з формування готовності спортсменів до професійного самовизначення після закінчення спортивної кар'єри
    (НТУ "ХПІ", 2014) Арабаджи, Тимур Дмитрович
    У статті проаналізовано ефективність розробленої педагогічної технології формування готовності спортсменів до професійного самовизначення після закінчення спортивної кар'єри. За результатами експериментальної роботи було визначено, що розроблена педагогічна технологія ефективна, вона сприяє більш високому рівню формування відповідної готовності у спортсменів і її впровадження в процес професійної підготовки спортсменів доцільно.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна ідентичність майбутнього фахівця: аналіз теоретичних досліджень
    (Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2012) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Бєляєва, Людмила Володимирівна
    У статті розкривається поняття професійної ідентичності студенів, аналізується її структура. Увага акцентується на тому, що процес формування досліджуваного феномена складається із трьох етапів: адаптаційний, стабілізуючий, уточнюючий. Зроблено аналіз критерієв професійної ідентичності майбутнього фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід формування готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри у вищому навчальному закладі
    (НТУ "ХПІ", 2015) Арабаджи, Тимур Дмитрович
    Проаналізовано досвід реалізації у внз розробленої педагогічної технології, яка передбачає поетапне (смисловий, інформаційно-орієнтовний, аналітично-дієвий етапи) формування структурних компонентів готовності до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар'єри, що дозволило підтвердити доцільність її впровадження у процес підготовки спортсменів.
  • Ескіз
    Документ
    Социально-психологические факторы удовлетворённости выбранной профессией будущими инженерами
    (НТУ "ХПИ", 2014) Шульга, А. В.
    Статья посвящена рассмотрению и систематизации результатов исследований удовлетворённости выбранной профессией студентов различных специальностей. Рассмотрены факторы, влияющие на удовлетворённость профессиональным выбором. Описаны возможные методы, способствующие профессиональному самоопределению школьников и повышению уверенности в правильности выбора профессии у студентов.
  • Ескіз
    Документ
    Кар'єрні домагання як основа професійного самовизначення студентів технічних спеціальностей вищого навчального закладу
    (НТУ "ХПІ", 2014) Штученко, Ірина Євгенівна
    В даній статті розглянуто основні підходи у вітчизняній і зарубіжній психології, пов’язані з психологічною проблемою планування кар’єри, кар’єрних домагань. Описано і уточнено поняття "кар’єра", "кар’єрні орієнтації", "кар’єрні домагання". Проаналізовано результати досліджень кар’єрних орієнтацій студентів технічних спеціальностей ВНЗ у процесі навчання. У групах досліджуваних виявлено значну частину студентів, спрямованих на управлінську кар’єру.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання у ВНЗ як фактор розвитку професійної ідентичності студента
    (НТУ "ХПІ", 2013) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    У статті розкривається поняття професійної ідентичності студенів, аналізується її структура. Увага акцентується на тому, що процес формування досліджуваного феномена складається із трьох етапів: адаптаційний, стабілізуючий, уточнюючий. Зроблений аналіз критеріїв професійної ідентичності майбутнього фахівця.