Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження мотиваційно-ціннісного компоненту професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей
    (Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Мовчан, Яна Олександрівна
    Досліджується мотиваційно-ціннісний компонент професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. Виділено показники мотиваційно-ціннісного компоненту. Проаналізовано результати дослідження за різними рівнями прагнення майбутніх інженерів працювати за спеціальністю.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна культура майбутніх сімейних лікарів та шляхи її формування
    (НТУ "ХПІ", 2016) Наливайко, О. Б.
    У статті розглянуто питання професійної культури майбутнього лікаря як психолого-педагогічної категорії, виокремлено етапи професійного становлення сімейного лікаря: період професійного самовизначення й вибору професії; професійна підготовка; етап професіоналізації, який включає в себе період професійної адаптації особистості (входження в трудовий колектив, освоєння професійних обов’язків) і її майстерності (автоматизм виконання професійних обов’язків, передача досвіду через навчання колег та учнів). Автор статті зауважує, що структура професійної культури лікаря багатоаспектна. Зауважується, що однією з головних відмінних особливостей сучасної медичної культури є трансформація моральних цінностей, їх значущості для людини відповідно до розширення прав людини в суспільстві, до розвитку наукового знання.