Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Перфекціонізм в діяльності молодих викладачів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Книш, Анастасія Євгенівна; Терещенко, К. Р.
    Дана стаття присвячена дослідженню впливу перфекціонізму на діяльність молодих викладачів. Перфекціонізм аналізується як складний багатокомпонентний феномен, який проявляється в прагненні молодого викладача до досконалості у всіх аспектах свого життя, який також може проявлятися в якості психологічного ресурсу, що як позитивно, так і негативно може сприяти на самореалізацію педагога та його професійний розвиток. На основі робіт зарубіжних та вітчизняних авторів у статті було виділено характеристики перфекціонізму, які по різному можуть сприяти на протікання учбового процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Рейтинг науково-педагогічних працівників, як складова системи державного управління якістю вищої освіти
    (Національний університет цивільного захисту України, 2017) Мороз, Світлана Анатоліївна; Домбровська, С. М.; Мороз, Володимир Михайлович
    Обґрунтовано місце та роль рейтингу науково-педагогічних працівників в системі державного управління якістю вищої освіти. На прикладі конкретних моделей розбудови рейтингів науково-педагогічних працівників визначено їх основний зміст та особливості використання. Крім того, стаття містить результати критичного переосмислення напрямів використання процедури оцінювання науково-педагогічних працівників з акцентуванням уваги на необхідності врахування в рейтингу потенціалів викладача з досягнутими ним результатами. В статті опрацьовано висновки щодо місця, ролі та умов ефективності використання рейтингу науково-педагогічних працівників в системі управління розвитком трудових можливостей ВНЗ.
  • Ескіз
    Документ
    Духовність лідера як стратегічна основа його харизми
    (НТУ "ХПІ", 2018) Романовський, Олександр Георгійович; Малєєва, Олександра Анатоліївна
    У статті відзначається роль і місце духовності в структурі особистості харизматичного лідера. Духовність розглядається як одна з важливіших детермінантів харизми лідера, необхідних на шляху до самоуктуалізації особистості. Проаналізовані роботи вітчизняних та зарубіжних дослідників, присвячених проблемі. Обгрунтовується необхідність розвитку духовного компоненту.
  • Ескіз
    Документ
    Career’s and counselling services in Ukraine schools
    (НТУ "ХПИ", 2016) Pilgui, Nataliia; Gaj, Aleksy
    The article considers the main theoretical notions of career’s and counselling services. It is described problems and contradictions of this issue in Ukraine schools. The paper also focuses on the career’s and counselling services experience of well-developed countries and briefly describes the main idea. It emphasized that Ukrainian career’s services in secondary and high schools need to be further developed and strengthened.