Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно-орієнтований компонент у формуванні лідерських якостей майбутніх психологів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Каблаш, Вікторія
    Розглянуто та проаналізовано особистісно-орієнтований компонент моделі формування лідерських якостей майбутніх психологів; проаналізована Я-концепція в професії психолога; сформульована проблема формування психологів як лідерів.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття і структура іміджу сучасного викладача вищої школи
    (НТУ "ХПІ", 2016) Романовська, Олена Олександрівна
    Стаття присвячена розгляду такої актуальної проблеми як імідж викладача вищої школи. Проведено аналіз різних підходів до визначення понять "імідж", "імідж викладача вищої школи"; визначено поняття "імідж викладача вищої школи" та виділено його основні компоненти: зовнішня, процесуальна і внутрішня складові.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна ідентичність особистості
    (НТУ "ХПІ", 2015) Бондаренко, К. О.
    Стаття присвячена розкриттю сутності поняття «професійна ідентичність». На підставі аналізу різних поглядів та підходів у статті здійснено спробу теоретично обґрунтувати сутність професійної ідентичності, виокремити її структурні компоненти та основні чинники, що впливають на її становлення. З’ясовано основні чинники, які впливають на формування професійної ідентичності, а саме: саморефлексія, моделювання, наслідування професійних взірців майбутнього фаху, чітке визначення свого місця і ролі у майбутній професії.