Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування етичної культури в лідерів студентського самоврядування як шлях етизації поведінки студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Слесик, Катерина
    В статті розглянуто деякі з можливих напрямів виховної діяльності педагогів як механізму впливу на формування етичної культури лідерів студентського самоврядування і членів студентської групи. З'ясовано роль духовно-моральних цінностей у формуванні моральної свідомості особистості та їх впливу на формування моральної поведінки. Розглянуто структуру етичної культури особистості. Крім того, у статті обґрунтовано модель формування етичної культури в лідерів студентського самоврядування на засадах системного підходу як шлях етизації поведінки студентської молоді. Стаття містить пропозиції щодо окремих механізмів етизації поведінки лідерів студентського самоврядування.
  • Ескіз
    Документ
    Формування духовного світу студентства як важливе завдання вищої школи
    (Донецький національний технічний університет, 2017) Грень, Лариса Миколаївна; Чадаєва, К. Ю.
    У статті розкрита роль вищого навчального закладу і педагогів у формуванні духовного світу студентства. Визначено поняття "культура", "духовність", "внутрішній світ особистості". Наведено практичні приклади з реалізації прищеплення молоді загальнолюдських цінностей, самореалізації її творчого потенціалу, реалізації духовних потреб в освітньо-виховному процесі кафедри (на прикладі тематичних вечорів "Колокольный звон пасхальный", роботи літературно-музичної студії; занять з релігієзнавства, етики та естетики).
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи формування духовності у студентів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Генькіна, Марія Анатоліївна
    Проблемою сьогодні стає нестача духовних якостей та брак духовних цінностей у студентів. Серед проблем можна назвати і таке явище, як небажання студентів чути слово "духовність", розуміння якого неодмінно пов’язують із релігією. Але такі засоби, як бесіди, рольові ігри або дебати на семінарських заняттях, тренінги та методи вальдорфської педагогіки, дають хоча й невисокі, але цінні результати щодо підвищення самосвідомості та відповідальності студентів, їх активності, а в сукупності це веде до появи цінностей, розуміння добра, а значить, до духовності.