Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у Стародавній Греції в елліністичний та римський періоди
    (Донецький національний технічний університет, 2019) Резнік, Світлана Миколаївна
    Позитивними факторами розвитку освіти та викладацької майстерності у Стародавній Греції були визнання греками цінності освіти, а також, певною мірою, розселення греків. Негативними факторами, що впливали й на систему освіти, були втрата Грецією своєї незалежності, економічний занепад, а також втрата населенням позитивної віри в свої власні сили для досягнення успіху, зменшення особистісних свобод. Найбільш значущими є втрата ідеалу різносторонності грецької освіти, а також розквіт релігійного світосприйняття та згасання раціонального, наукового мислення.
  • Ескіз
    Документ
    Соціокультурні детермінанти розвитку освіти та викладацької майстерності у Стародавній Греції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Резнік, Світлана Миколаївна
    Розглянуто систему освіти Стародавньої Греції, що передбачала початкову, середню та вищу освіту, остання була представлена такими освітніми інститутами, як ефебії, софістичні, риторичні та філософські школи. З'ясовано, що викладацька майстерність була низькою для елементарної освіти, але на рівні вищої – активно розвивалася як викладацька практика, так і педагогічна теорія. Визначено, що зовнішніми чинниками розвитку освіти та викладацької майстерності у Стародавній Греції є техніко-економічний прогрес та політична експансія, демократична форма правління, уклад життя, який вимагав різносторонньої освіченості. Внутрішніми (норми та цінності): гомеровський епос як етичний ідеал, що "виховав Грецію", культура закритого чоловічого клубу, поширеність особистісних свобод, агоністичний дух суспільства, культ успіху та слави, розвиток раціонального мислення та науки, розповсюдженість переконання про цінність освіти, ідеал різносторонньо освіченої особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Творче використання інноваційних технологій – один із етапів розвитку особистості викладача
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сверида, Б. В.; Антонюк, В. М.
    В статті висвітлено питання, що характеризують роль інноваційних технологій, активних методів навчання в організації навчального процесу, їх вплив на якісні показники підготовки фахівців. Показано їх роль у формуванні педагогічної майстерності та саморозвитку викладачів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування педагогічної компетентності викладача – шлях до його професійного зростання
    (НТУ "ХПІ", 2015) Сверида, Б. В.; Антонюк, В. М.
    В статті висвітлені основні підходи до формування професійності,компетентності науково-педагогічного працівника вищого технічного навчального закладу в період його педагогічної діяльності, розглянуто окремі категорії професійної діяльності викладача, які впливають на якість підготовки фахівців у вищій школі.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна майстерність як домінантний складник педагогічної дії
    (НТУ "ХПІ", 2013) Лавріненко, Олександр Андрійович
    У статті розглядаються проблеми розвитку педагогічної майстерності в системі професійної підготовки майбутніх вчителів. Визначається сутність і специфіка педагогічної майстерності як основоположної складової педагогічного дії, як домінанти впливу вчителя на інтелект, волю і почуття учня.