Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Встановлення та розвиток довіри як функція управлінського лідерства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Дєгтяр, Андрій; Бублій, Максим
    У статті досліджуються основні наукові підходи до вивчення феномену довіри. Визначено, що управлінська довіра або недовіра виражається за допомогою трьох елементів: інформації, впливу і контролю. Факторами індивідуальної готовності до довіри є регулярність контактів і ефективність зворотного зв'язку, ступінь індивідуальної можливості впливати на ситуацію і особистісний характер. З'ясовано, що типовою проблемою розвитку довіри є розбіжність індивідуальних і групових очікувань довіри до себе, психологічної готовності надавати довіру іншим і усвідомлення об'єктивних бар'єрів у розвитку довіри, також проблемою може стати відмінність між готовністю до певної міри довіри між менеджментом і персоналом і можливостями діючих систем організації. Запропоновано, розвиток персональної відповідальності працівників за результат трудової діяльності і характер стосунків у трудовому колектив, як однин з напрямків зміцнення довіри.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток громадянського суспільства: взаємозобов'язання і взаємовідповідальність між основними учасниками соціального діалогу
    (Національний університет цивільного захисту України, 2014) Мороз, Володимир Михайлович
    Наведено результати теоретико-методологічного обґрунтування проблематики розвитку громадянського суспільства в контексті змісту взаємозобов'язань та взаємовідповідальності між основними учасниками соціального діалогу. Визначено місце та роль довіри у межах політико-правових питань щодо забезпечення розвитку громадянського суспільства. Сформовано висновки щодо узгодження прав і обов’язків держави та громадянина через призму порушеної проблематики.
  • Ескіз
    Документ
    Socially responsible leader in management paradigm of the Ancient China
    (НТУ "ХПІ", 2017) Nestulya, Oleksiy
    The article examines the views of Ancient Chinese philosophers on management, and the role and place of a ruler in it. It proves that a tradition to consider him to be a leader of his subordinates, founded by Confucius, has withstood the test of time – even the explicit opponents of this great Ancient Chinese philosopher could not resist it. Thus, the official Confucianism, which was prevailing for several millennia in the Celestial Empire, demanded from a ruler to be a leader – rely in his activities not only on the authority given to him by Heaven, but on the power of personal example, influence, wisdom, justice, trust, and other means, typical for leadership. And above all mentioned, the main thing is – to realize a personal social responsibility for your subordinates.
  • Ескіз
    Документ
    Безальтернативність педагогіки добра
    (НТУ "ХПІ", 2015) Пономарьов, Олександр Семенович
    Педагогіка добра, яка має давні традиції в українській системі освіти, отримала свій розвиток в роботах І. А. Зязюна. Вона постає потужним чинником встановлення довіри між учасниками навчально-виховного процесу, сприяє формуванню професіоналізму, духовності й відповідальності майбутніх фахівців. У складних умовах сучасності педагогіці добра немає альтернативи, оскільки без неї спілкування втрачає свою теплоту і сердечність, студенты втрачають інтерес до навчання і знань. Істотно послаблюється інтенсивність педагогічного впливу на них.
  • Ескіз
    Документ
    Специфика доверия к себе у людей пожилого возраста с ограниченными возможностями здоровья
    (НТУ "ХПИ", 2014) Панич, О. Е.; Анищенко, И. В.
    В статье описаны психологические особенности доверия к себе в разных сферах жизнедеятельности у инвалидов и здоровых людей пожилого возраста.