Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    The role of public administration in quality improvement of specialists’ vocational training
    (2020) Gren, L. M.
    Vocation-and-technical training is considered in the article as one of the main directions that enhances development of industry branches of the present regional complex of Ukraine; the results of a test research concerning the estimation of the vocation-and-technical training system’s efficiency are given; it is proved that the vocation-and-technical training system’s regulating depends on the state regulatory institutions of the municipal, regional, and allstate central power bodies that in their unity form a certain mechanism of state regulation of the vocation-and-technical training system’s development.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми саморозвитку системи професійно-технічної освіти в Україні: державно-управлінський аспект
    (Національний університет цивільного захисту України, 2020) Грень, Лариса Миколаївна
    У статті визначено, що модернізація професійно-технічної освіти є одним із пріоритетів державного рівня; розглянуто проблеми саморозвитку системи професійно-технічної освіти в Україні; підкреслено, що розвиток неперервної професійної освіти зможе забезпечити населенню доступність професійної підготовки, якісної професійної освіти, перепідготовки, підвищення кваліфікації; окреслено завдання, що постали перед системою професійно-технічної освіти України, а також провідні напрями розвитку доступної якісної неперервної професійно-технічної освіти та шляхи їх забезпечення; доведено, що вирішенню проблем саморозвитку системи ПТО в Україні сприятиме використання таких механізмів державного управління, як: програмного, інформаційного, організаційного, нормативно-правового, економічного.
  • Ескіз
    Документ
    Mechanisms of interaction of vocational (vocation-and-technical) training with employers
    (Видавництво "Дике Поле", 2019) Hren, L. M.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості впровадження дуальної системи навчання в закладах професійно-технічної освіти України: нормативно-правове забезпечення
    (Національний університет цивільного захисту України, 2020) Грень, Лариса Миколаївна
    У статті розглянуто особливості впровадження дуальної форми здобуття освіти у професійно-технічних навчальних закладах; визначено нормативно-правове забезпечення щодо здійснення підготовки фахівців в закладах професійно-технічної освіти за дуальною формою навчання; на прикладі Концепції підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти доведена необхідність розвитку і доповнення законодавчої бази в напрямку прийняття нормативно-правових актів, які б розкривали її декларативні положення. Результати проведеного дослідження в закладах професійно-технічної освіти Волинської, Луганської (підконтрольна територія Україні), Полтавської та Харківської областей засвідчили, що навчання за дуальною формою здобуття освіти є необхідним фактором ефективної професійної підготовки фахівців.