Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи показників оцінки ефективності операційної діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Александров, Віталій Володимирович; Курячий, Владислав Сергійович
    В роботі пропонується система показників, необхідна для комплексної оцінки ефективності операційної діяльності підприємства. Спираючись на проведені дослідження визначено перелік основних показників, які за допомогою матричного аналізу надають адекватну оцінку операційної діяльності підприємства. Зроблено висновки по використанню методу оцінки та запропоновані шляхи підвищення ефективності операційної діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення пріоритетних напрямків залучення інновацій у діяльність підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Александров, Віталій Володимирович; Цюпка, Д. А.
    Інноваційна діяльність, та інновації зокрема, грають надзвичайно важливу роль у підвищенні ефективності діяльності підприємства. У наш час, підприємствам надзвичайно важливо мати здатність удосконалювати свою продукцію, щоб відповідати вимогам та стандартам світового ринку. У даній статті розглянуті поняття інновацій та інноваційної діяльності, а також їх вплив на розвиток підприємства.