Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Анічкіна, Ірина Олександрівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено взаємозв'язки маркетингової стратегії з основними функціональними підсистемами управління підприємством.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічне управління бізнесом: маркетинговий аспект
    (2019) Ларка, Людмила Сергіївна; Анічкіна, Ірина Олександрівна
    Визначено, що точність та достовірність прогнозів цільового рівня прибутковості бізнесу суттєво підвищується при урахуванні маркетингових аспектів, в тому числі питань стратегічного маркетингу та елементів комплексу маркетингу. Систематизовано ключові показники ефективності економічного управління бізнесом за типами бізнес-процесів. Модель управління бізнесом з акцентом на маркетингову складову представлено як сукупність блоків управлінських, операційних та підтримуючих бізнес-процесів. Зміст управлінських бізнес-процесів розкрито за рівнями стратегічного управління: корпоративна, стратегія бізнесу, функціональна та операційна стратегії. Маркетингові аспекти ураховуються в управлінських та операційних бізнес-процесах.
  • Ескіз
    Публікація
    Організація контролю якості маркетингової інформації при проведенні маркетингових досліджень
    (НТУ "ХПІ", 2018) Анічкіна, Ірина Олександрівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Наведені особливості організації контролю якості маркетингової інформації при проведенні маркетингових досліджень.