Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Методи та інструменти стратегічного маркетингового планування
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Сударкіна, Світлана Петрівна; Климентова, Марія Віталіївна; Анічкіна, Ірина Олександрівна
    В статті розглянуто теоретичні аспекти стратегічного планування. Визначено сутність і особливості стратегічного планування на підприємствах, систематизовано принципи і методи формування планів розвитку підприємств. Досліджено переваги, недоліки і передумови застосування стратегічного планування. Стратегічне маркетингове планування (СМП) необхідно для впевненого розвитку будь-якого підприємства з урахуванням зовнішніх факторів та техніко-технологічного рівня його в теперішньому часі та в майбутньому. На базі цих даних з’являється можливість аналітично обґрунтованого підходу для планування подальшого функціонування підприємства на досить довгий період з певною долею ймовірності. Важливе значення в цій роботі має правильний вибір методу планування, бо це певною мірою гарантує одержання адекватного результату дослідження та високої якості самих планів. З’ясовано сутність та зміст стратегічного планування розвитку великих підприємств, розглянуто основні його функції та завдання, виявлено основні етапи стратегічного планування а також визначено його інструменти. Сутність та алгоритм стратегічного маркетингового планування досить широко розглянуті в багатьох літературних джерелах, в той час, як методологічна складова цього процесу, незважаючи на широкий спектр заходів, не так щіль но структурована та проаналізована з боку можливостей використання в тих чи інших проектах. Виходячи з цього, в даній статті наводяться основна номенклатура методів, їх характеристики, особливості, переваги та недоліки, що є базою для визначення області їх використання. Вся сукупність методів розподіляється на 5 груп, до яких відносяться аналітичні, матричні методи, методи Ансоффа та Портера, а також – інші, які включають досить широку номенклатуру більш спеціалізованих заходів, область використання яких обмежується специфічними задачами та проектами, або носить ілюстративний характер. Доведено, що планування є одним із найважливіших напрямів маркетингової діяльності підприємства, у процесі якого формується комплекс підсистем маркетингу взаємодій.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології в рекламі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Климентова, Марія Віталіївна; Анічкіна, Ірина Олександрівна
    В статті розглянуті інноваційні рекламні технології з позиції їх функціональності і поширення в рекламній практиці. Відзначається, що традиційні рекламні форми вже перестали виконувати покладені на них функції, а отже потребують оновлення. Рекламою, розміщеної на традиційних рекламних носіях, сьогодні досить складно здивувати потенційного споживача, а іноді - неможливо. У дослідженні проведено огляд та аналіз інновації в галузі реклами. У статті розглянуті теоретичні основи поняття інноваційного маркетингу і маркетингу інновацій. Визначено, що інноваційний маркетинг в реламі виступає як маркетингова діяльність, яка направлена на розробку, впровадження та розповсюдження інновацій, що дозволить компаніям підвищити конкурентоспроможність, прибутковість а також сформувати і поліпшити ефективність продажів. Також відокремлено критерії оцінювання діяльності впровадження інновацій. У статті розглядаються типові проблеми в процесі розробки інновацій в рекламі, визначені роль і завдання маркетингу в інноваційному процесі. Розглянуто проблему традиційних рекламних методів впливу на кінцевого споживача. Наведено приклади сучасних розробок у сфері новітніх інноваційних технологій, що використовуються у системі маркетингових комунікацій. Зазначено доцільність використання інноваційних технологій для модернізації традиційних рекламних носіїв. У статті аналізуються актуальні аспекти розробки та впровадження інноваційних технологій, що впливають на впровадження рекламних заходів при виході підприємства на міжнародний ринок. Зроблено висновки про те, що для підприємств України, реалізація новітніх ідей та по будова правильних маркетингових стратегій повинні бути пріоритетними завданнями для досягнення комерційного успіху на національних ринках. Метою статті є дослідження та практичне застосування інноваційних технологій у сфері маркетингових комунікацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Анічкіна, Ірина Олександрівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено взаємозв'язки маркетингової стратегії з основними функціональними підсистемами управління підприємством.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічне управління бізнесом: маркетинговий аспект
    (2019) Ларка, Людмила Сергіївна; Анічкіна, Ірина Олександрівна
    Визначено, що точність та достовірність прогнозів цільового рівня прибутковості бізнесу суттєво підвищується при урахуванні маркетингових аспектів, в тому числі питань стратегічного маркетингу та елементів комплексу маркетингу. Систематизовано ключові показники ефективності економічного управління бізнесом за типами бізнес-процесів. Модель управління бізнесом з акцентом на маркетингову складову представлено як сукупність блоків управлінських, операційних та підтримуючих бізнес-процесів. Зміст управлінських бізнес-процесів розкрито за рівнями стратегічного управління: корпоративна, стратегія бізнесу, функціональна та операційна стратегії. Маркетингові аспекти ураховуються в управлінських та операційних бізнес-процесах.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи підвищення конкурентоспроможності експорту в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2018) Анічкіна, Ірина Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Організація контролю якості маркетингової інформації при проведенні маркетингових досліджень
    (НТУ "ХПІ", 2018) Анічкіна, Ірина Олександрівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Наведені особливості організації контролю якості маркетингової інформації при проведенні маркетингових досліджень.