Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Імплеметація організаційно-економічних змін діяльності ПАТ "Бісквіт-Шоколад" на засадах аутсорсингу
    (НТУ "ХПІ", 2018) Глухова, Світлана Вячеславівна; Пустовіт, Дарина Артемівна
    В статті розглянуто проект запровадження комплексу заходів організаційних змін з підвищення ефективності використання основних засобів категорії "транспортні засоби". У ході аналізу техніко-економічного стану основних засобів ПАТ "Бісквіт-Шоколад" було виявлено ряд слабких сторін підприємства. Найбільш пріоритетною проблемою для вирішення є збільшений коефіцієнт зносу основних засобів, котрий сягає 73% в останньому році аналізу. Враховуючи обсяги експортних перевезень та специфіку реалізації продукції корпорації можна зауважити, що компанія має власну збутову мережу, котра складається з 12 торгових точок розташованих у Харкові. Решта продукції, що не реалізується власною торговою мережею, експортується у 35 країн світу та вітчизняними дистриб'юторами по всім регіонам країни. Тобто перевезення продукції транспорт ними засобами компанії виконується лише для власної збутової мережі. Власна дилерська мережа не має потреби у власному великому автопарку, бо регулярність його використання не значна, проте повна ліквідація цієї підструктури основних засобів неможлива. Саме виходячи з цієї інформації та з аналізу вартості основних засобів і амортизаційних відрахувань у структурі виробничих фондів було запропоновано провести заходи з організаційних змін з підвищення ефективності використання основних засобів у структурі виробничих фондів "транспортні засоби", а саме реструктуризація основних засобів, що відносяться до транспортирних з метою створення дочірнього підприємства з перевезення, що має функціонувати з корпорацією за основі аутсорсингу на особливих ексклюзивних умовах. Практичність дослідження даної теми в тому, що в будь-яке підприємство незалежно від форми створення й виду діяльності повинне постійно розглядати рух своїх основних виробничих фондів, їх склад та стан, ефективність використання. Дана інформація дозволяє підприємству знайти шляхи та резерви підвищення ефективності використання основних виробничих фондів, а крім того вчасно виявити та скоригувати негативні відхилення, які в подальшому можуть спричинити серйозні наслідки для успішної діяльності підприємства. Запропоновані зміни дадуть змогу корпорації більше зосередити увагу на виробничій діяльності та дадуть можливість дочірньому підприємству отримувати дохід від співпраці з іншими компаніями, котрі зацікавлені в вантажоперевезеннях.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність кадрового забезпечення підприємства в стратегічному аспекті
    (НТУ "ХПІ", 2017) Глухова, Світлана Вячеславівна; Легкобит, Кристина Володимирівна
    У статті досліджено економічну сутність кадрового забезпечення на основі систематизації наукових позицій вчених щодо даної проблематики. У результаті компаративного аналізу визначених підходів уточнено сутність поняття "кадрове забезпечення" підприємства та його економічний зміст. На основі аналізу виокремлених функціональних ознак кадрового забезпечення визначено його відповідність сучасним вимогам стратегічного розвитку підприємтва та зроблено відповідні висновки щодо функцій й ролі кадрового забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Формування корпоративної кадрової політики
    (НТУ "ХПІ", 2015) Петренко, С. Ю.; Глухова, Світлана Вячеславівна
  • Ескіз
    Документ
    Обґрунтування сукупності чинників впливу на фінансовий стан підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Глухова, Світлана Вячеславівна; Кильницька, Євгенія Володимирівна; Грідасова, Ксенія Сергіївна
    В статі проаналізовано позиції вчених щодо тлумачення поняття "фінансова стійкість" підприємства, виокремлено змістові підходи та уточнено його сутність, визначено специфічні особливості. У результаті класичної теорії розподілу чинників впливу, визначено їх основні групи, досліджено сукупність чинників впливу на фінансову стійкість, представлену в науковій літературі, у результаті чого здійснено їх узагальнення за функціональними групами та обґрунтовано ієрархічність з позиції авторського бачення фінансової стійкості та особливостей впливу чинників.