Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Хмарні технології в брендінгу туристичного продукту
    (2020) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Носирєв, Олександр Олександрович; Маслак, Марія Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка конкурентоспроможності підприємства та фактори її підвищення
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Болтенко, Вікторія Ігорівна
    У статті розглядаються способи оцінки та фактори підвищення конкурентоспроможності підприємств в сучасних економічних умовах. Наголошується, що стійке зростання конкурентоспроможності компаній може бути забезпечено тільки за умови довгострокового, безперервного і поступального вдосконалення всіх детермінант функціонування підприємств. Своєчасне дослідження стану системи конкурентних переваг дозволяє виявити резерви підвищення конкурентоспроможності підприємств. Своєчасне регулювання, оцінка та розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства є запорукою його успішного функціонування та фінансової стійкості в майбутньому.
  • Ескіз
    Документ
    Покращення політики ціноутворення на підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2012) Ременна, О. О.; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    У роботі розглянуто заходи щодо покращення цінової політики підприємства на основі переходу від витратного ціноутворення до ринкового на прикладі НВП «Систем+Сервіс».
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи щодо визначення і оцінки ефективності господарської діяльності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Слатін, Д. Ю.; Соколов, К. Ю.
    У статті досліджені існуючі методичні підходи щодо визначення сутності поняття «ефективність господарської діяльності підприємства», надано класифікацію видів ефективності. Запропоновано схему оцінки ефективності господарської діяльності підприємства шляхом розрахунку інтегрального показника, який дозволяє її оцінювати та прогнозувати. Сформовані групи показників для оцінки економічної і фінансової ефективності підприємства