Публікація: Хмарні технології в брендінгу туристичного продукту
Дата
2020
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, хмарні обчислення, доходи, витрати, туристичні підприємства, еластичність інфраструктури
Бібліографічний опис
Кобєлєв В. М. Хмарні технології в брендінгу туристичного продукту [Електронний ресурс] / В. М. Кобєлєв, О. О. Носирєв, М. В. Маслак // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 182-185. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 22.09.2020 р.).