Публікація:
Хмарні технології в брендінгу туристичного продукту

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

інформаційні технології, хмарні обчислення, доходи, витрати, туристичні підприємства, еластичність інфраструктури

Бібліографічний опис

Кобєлєв В. М. Хмарні технології в брендінгу туристичного продукту [Електронний ресурс] / В. М. Кобєлєв, О. О. Носирєв, М. В. Маслак // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 182-185. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 22.09.2020 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в