Публікація: Хмарні технології в брендінгу туристичного продукту
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Анотація
Опис
Бібліографічний опис
Кобєлєв В. М. Хмарні технології в брендінгу туристичного продукту [Електронний ресурс] / В. М. Кобєлєв, О. О. Носирєв, М. В. Маслак // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лютого 2020 р. – Електрон. текст. дані. – Львів, 2020. – С. 182-185. – URL: http://www.liet.lviv.ua/redakce/tisk.php?clanek=3800&slozka=3556&lanG=uk&, вільний (дата звернення 22.09.2020 р.).