Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу
    (Уманський національний університет садівництва, 2022) Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність управлінських рішень у сфері маркетингу на основі бенчмаркінгу
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2020) Погорєлов, Микола Іванович; Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ткачов, Максим Михайлович
    Доведено, що управління маркетингом слід розглядати в широкому сенсі як загальне керівництво маркетинговою діяльністю підприємства, а у вузькому – як планування виконання функцій з управління маркетинговою діяльністю підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Напрямки комерціалізації результатів інноваційної діяльності
    (ФОП Панов А. М., 2020) Косенко, Андрій Васильович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Шинкаренко, Маргарита Олександрівна
    Доведено, що технологічний рівень розробок, створюваних в різних країнах, характеризує патентна статистика, яка дозволяє зробити висновок і про наявність прав на об'єкти інтелектуальної власності, що є одним з найважливіших факторів для їх успішної комерціалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження ринку асинхронних електродвигунів
    (ФОП Панов А. М., 2020) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Андрій Васильович; Якушко, Ангеліна Євгенівна
    Доведено, що за останні декілька років в два рази виросло виробництво асинхронних електродвигунів. Паралельно йде розвиток зовнішніх ринків: з 2008 по 2018р. обсяг експорту зріс на 60%.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до оцінки економічного потенціалу підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Галич, Ю. А.
    Здійснено узагальнення, систематизацію існуючих підходів до оцінки економічного потенціалу підприємства та виділення її напрямків за такими основними елементами: об’єкт оцінки, критерій, показник (система), одиниці (шкала) вимірювання, цілі та сама оцінка.
  • Ескіз
    Документ
    Сувенірна продукція як один із важливіших засобів реклами для компанії
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Дятлова, Д. С.
    У статті розглядається термін « рекламний сувенір » з точки зору його маркетингових можливостей. Приводиться п’ять його трактувань, які досліджували автори у цій галузі. Визначено, яку роль відіграє сувенірна продукція у сучасному світі для компаній. Пропонується ряд правил, яких треба дотримуватися фірмі, щоб використання сувенірної продукції було ефективним для її розвитку.