Публікація: Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Уманський національний університет садівництва
Анотація
Доведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.
Опис
Ключові слова
міжнародний маркетинг, сили притяжіння, сили поштовху, ефективність, промислові підприємства
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу / Н. П. Ткачова, В. М. Кобєлєв, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 126-128.