Публікація:
Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Уманський національний університет садівництва

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Доведено, що управління експортом і міжнародний маркетинг тісно пов'язані, але відрізняються. Управління експортом передбачає лише управління міжнародною торгівлею з країни перебування (експортера) до країни-гостя (імпортера). Це обмежується управлінням потоком товарів або послуг. У той час як міжнародний маркетинг - це всеосяжний і інтегрований термін, який також охоплює експорт продукції.

Опис

Ключові слова

міжнародний маркетинг, сили притяжіння, сили поштовху, ефективність, промислові підприємства

Бібліографічний опис

Ткачова Н. П. Сили притягання і поштовху міжнародного маркетингу / Н. П. Ткачова, В. М. Кобєлєв, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 126-128.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в