Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Маркетингова діяльність підприємств(ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана ВіталіївнаУ підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Документ Економіко-управлінські та маркетингові рішення в сфері бенчмаркінгу(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2020) Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Верютіна, Вікторія ЮріївнаПублікація Дослідження ринку сервісних послуг міста Харкова, на прикладі сервісного центру FreshIT(НТУ "ХПІ", 2018) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєва, Анна ВалеріївнаПоказано, що на сучасному етапі розвитку економіки в Україні спостерігається зростання сфери послуг, а сервісна галузь стає більш поширеною та популярною. Останнім часом, у зв'язку зі значним збільшенням у споживачів різноманітних пристроїв, які виходять із ладу і потребують заміни або ремонту, потреба в сервісних центрах зростає. Цей факт також підтверджується загальносвітовими тенденціями на ринку сервісних послуг.Документ Інноваційна діяльність промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2018) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Василюк, Катерина ОлександрівнаРозглянуто значення інноваційної діяльності, як одного з найбільш важливих аспектів функціонування будь-якого підприємства для забезпечення економічного зростання національної економіки. Показано, що в сучасних умовах розвитку ринкових відносин та в зв'язку з євроінтеграційними процесами в Україні все більшого значення для розвитку країни, забезпечення ефективної фінансово-господарської діяльності підприємств набуває інноваційний розвиток, який передбачає пошук нових ідей в області використання високопродуктивної техніки, застосування прогресивних технологій, сучасних форм організації виробництва та економічних методів господарювання з метою підвищення ефективності матеріального виробництва та забезпечення конкурентоспроможності продукції. Досліджено основні теоретичні аспекти інноваційної діяльності як основи розвитку підприємства. Узагальнено наукові погляди на зміст і економічну суть інновацій та інноваційної діяльності. Систематизовано показники оцінки інноваційного потенціалу підприємства, за результатами аналізу яких розробляють оптимальну стратегію інноваційного розвитку підприємства. Проаналізовано показники активності інноваційної діяльності промислових підприємств України за останні 3 роки. Запропоновано алгоритм оптимального процесу реалізації інноваційних заходів, які має пройти підприємство при здійсненні інноваційної політики. Розглянуто перелік принципів, на яких повинна ґрунтуватись інноваційна діяльність підприємства та види інноваційної підприємницької діяльності. Проаналізовано ключові проблеми та чинники, які здатні гальмувати або підвищувати зацікавленість промислових підприємств в інноваціях. Запропоновано шляхи та напрями розв'язання проблеми активізації інноваційного розвитку підприємств.Документ Науково-методологічні основи фінансової стабільності банківської системи(НТУ "ХПІ", 2009) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Бурик, С. Г.Розглядаються основні підходи до визначення економічної категорії "фінансова стабільність банківської системи", наведено її критеріальні ознаки.Публікація Організація та управління інноваційною діяльністю(НТУ "ХПІ", 2008) Перерва, Петро Григорович; Мехович, Сергій Анатолійович; Погорєлов, Микола Іванович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Сухомлин, Лідія Євтіхієвна; Долина, Ірина Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Міщенко, Володимир Акимович; Мозенков, Олег Володимирович; Погорєлов, Ігор Миколайович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Тимофєєв, Володимир МиколайовичУ підручнику викладені найважливіші сучасні наукові концепції інноваційної діяльності промислових підприємств в умовах ринкової економіки. Розглядаються структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, механізм і специфіку створення та комерціалізації інновацій. Детально розглянуті все теми відповідної типової навчальної дисципліни, а також висвітлено ряд додаткових питань та напрямків, які є основними при підготовці фахівців зі спеціальностей "Менеджмент інноваційної діяльності" та "Управління інноваційною діяльністю". Підручник розрахований на студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників, а також усіх, хто займається або цікавиться проблемами інноваційної діяльності.Документ Шляхи підвищення економічної ефективності підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Мірошніченко, Ірина ЮріївнаНа сучасному етапі основним критерієм успішності підприємства є його ефективність. Розвиток ринкових стосунків підвищує відповідальність і самостійність підприємств усіх форм власності у виробленні управлінських рішень по забезпеченню ефективності їх виробничо-господарської діяльності. Дієвість цих рішень залежить від різноманітних чинників, що знаходяться у різному ступені взаємодії не лише між собою, але і з кінцевими результатами виробництва. Нині практика вимагає розробки цілого комплексу питань, пов’язаних з особливостями вивчення окремих науково-технічних і практичних проблем підвищення ефективності.Документ Покращення політики ціноутворення на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2012) Ременна, О. О.; Кобєлєв, Валерій МиколайовичУ роботі розглянуто заходи щодо покращення цінової політики підприємства на основі переходу від витратного ціноутворення до ринкового на прикладі НВП «Систем+Сервіс».