Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток методів позиціонування товару на ринку
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Шаповал, Віктор Вячеславович; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обгрунтовано, що позиціювання товару дозволяє відрізнятися від конкурентів, завоювати лояльність аудиторії та підвищити рівень її утримання. Ретельно продумана стратегія позиціонування товару допомагає підприємству побудувати чіткий образ бренду в голові споживача та зайняти своє місце на ринку. Саме це мотивує клієнтів купувати продукти підприємства, навіть не замислюючись.
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація процесів трансферу технологій
    (ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що трансфер інтелектуально-інноваційних технологій відноситься до процесу, за допомогою якого певна технологія (включаючи зрілу технологію та технологію у стані винаходу) передається з місця її походження або сфери практики в інші місця чи галузі.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія маркетингу логістичних послуг у підприємницькій діяльності: ціноутворення та політика розподілу
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія Петрівна
    В статті доведено, що маркетингова логістика – це планування, оперативне управління та контроль фізичних потоків матеріалів і готових продуктів, починаючи з місць виникнення потоків вихідної сировини, комплектуючих деталей і т. п. і закінчуючи доведенням кінцевих продуктів до споживачів, з метою найбільш ефективного задоволення їх запитів.
  • Ескіз
    Публікація
    Цитування патентів як фактор їх комерційного потенціалу
    (Луцький національний технічний університет, 2014) Косенко, Олександра Петрівна
    У статті розглядаються питання визначення вартості патенту з урахуванням індексу його цитування. Досліджуються різновиди цитування патентів, до яких автор відносить цитування з патенту в патент, з статті в патент, з патенту в статтю. Пропонуються критерії класифікації патентних цитат на основі двох критеріїв: сфера використання цитати – в галузі патенту чи за її межами, а також суб'єкта цитування – інший правовласник чи самоцитування. Обґрунтовано особливості цитування патентів в порівнянні з традиційним цитуванням наукової літератури. Вперше особлива увага приділена характеру цитування – воно позитивне чи негативне. Доведено, що врахування в індексі цитування цитат з негативним змістом сприяє занепаду наукової дискусії, так як згадування опонентів в рейтингових статтях прямо впливає на величину їх індексу цитування, що не завжди об’єктивно відтворює фактичні наукові заслуги того чи іншого науковця.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання ринкової привабливості інтелектуальних технологій на основі інтегрального використання моніторингових функцій
    (Сумський державний університет, 2014) Косенко, Олександра Петрівна
    У статті розглянуто методичні підходи до проведення моніторингу рівня ринкової привабливості (комерційного потенціалу) інтелектуальних технологій. Запропоновано та теоретично обґрунтовано дві моніторингові функції, в основу яких покладено тригонометричні функції тангенса та арктангенса. Доведено, що найбільш об'єктивний результат моніторингу можна отримати лише при інтегральному (сумісному) використанні моніторингових функцій. Розроблено графоаналітичний метод інтерпретації результатів моніторингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний аудит об'єктів інтелектуальної власності на основі системи економічних важелів
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2015) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна
    Досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на машинобудівних підприємствах. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади комерціалізації технологічних інновацій на засадах технологічного важеля.
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінювання комерційної привабливості об'єктів інтелектуальної власності на основі технологічного важеля
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2015) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Розроблено науково-методичні засади оцінювання об'єктів інтелектуальної власності на засадах технологічного важеля. Сформовано механізм дії технологічного важеля на машинобудівних підприємствах.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз існуючих методів вартісної оцінки інтелектуальних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачов, Максим Михайлович
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення ціни інвестиційних та інформаційних ресурсів як об’єктів інтелектуальної власності на енергетичних підприємствах
    (НТУ "ХПІ", 2012) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Ковальов, Євген Володимирович; Гуревічов, Маркс Михайлович
    Розроблено методичні рекомендації до оцінки інвестиційних та інформаційних ресурсів енергетичних підприємств. Надано пропозиції по пріоритетному використанню конкретного методу в умовах енергетичного виробництва. Проведено апробації наведених розробок на енергетичних підприємствах Харківського регіону.