Публікація:
Розвиток методів позиціонування товару на ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Полтавський державний аграрний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Обгрунтовано, що позиціювання товару дозволяє відрізнятися від конкурентів, завоювати лояльність аудиторії та підвищити рівень її утримання. Ретельно продумана стратегія позиціонування товару допомагає підприємству побудувати чіткий образ бренду в голові споживача та зайняти своє місце на ринку. Саме це мотивує клієнтів купувати продукти підприємства, навіть не замислюючись.

Опис

Бібліографічний опис

Шаповал В. С. Розвиток методів позиціонування товару на ринку / В. С. Шаповал,, О. П. Косенко, П. Г. Перерва // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах фнституційних змін : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., [27 жовтня 2022 р.] / орг. ком.: Н. Канцедал [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 1149-1151.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в