Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Підприємництво: інноваційна діяльність, маркетинг, логістичні процеси, облік та оподаткування
    (ТОВ "Планета-принт", 2016) Фортмюллер, Ріхард; Савченко, Ольга Ігорівна; Перерва, Петро Григорович; Сисоєв, Володимир Вікторович; Посохов, Ігор Михайлович; Косенко, Олександра Петрівна; Побережна, Наталія Миколаївна; Побережний, Роман Олегович; Ткачов, Максим Михайлович; Нестеренко, Роман Олександрович; Побережна, Катерина Вікторівна
    Підручник містить розширені матеріали, що необхідні для розуміння та ведення підприємницької діяльності, розуміння механізмів пошуку та ідентифікації можливостей для бізнесу, написання бізнес плану, аналізу ефективності бізнес - проектів, визначенні питань управління креативністю, маркетингової діяльності, логістичних процесів та особливостей інноваційної складової підприємництва. Призначено для студентів та аспірантів економічних, управлінських спеціальностей та фахівців інженерних та креативних галузей економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Косенко, Олександра Петрівна
    Дані методичні вказівки розроблені відповідно до учбової програми дисципліни «Маркетинг» і покликані допомогти студентам заочного навчання організувати свою роботу по детальнішому вивченню теоретичних і методичних основ, аналітичних процедур і практичних навиків по даній дисципліні. У даних методичних вказівках викладаються основні вимоги до написання контрольної роботи по учбовій дисципліні «Маркетинг», структура, об'єм, вміст і критерії її оцінки Контрольна робота по курсу «Маркетинг» є самостійною науково-дослідною роботою з використанням законів, принципів, методів і всього інструментарію маркетингу. Вона забезпечує закріплення знань, отриманих на заняттях по курсу «Маркетинг» і має на увазі самостійне быльш глибоке вивчення перерахованих нижче тим. Контрольна робота по дисципліні «Маркетинг» є складовою частиною державної атестації студента і повинна свідчити про його здатність використовувати отримані знання для самостійного вирішення актуальних і практично значимих завдань маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинг промислових підприємств"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Косенко, Олександра Петрівна
    Дані методичні вказівки розроблені відповідно до учбової програми дисципліни «Промисловий маркетинг» і мають допомогти студентам заочного навчання організувати свою роботу по детальнішому вивченню теоретичних і методичних основ, аналітичних процедур і практичних навиків по дисципліни. У даних методичних вказівках викладаються основні вимоги до написання контрольної роботи по учбовій дисципліні «Маркетинг», структура, об'єм, вміст і критерії її оцінки Контрольна робота по курсу «Маркетинг» є самостійною науково-дослідною роботою з використанням законів, принципів, методів і всього інструментарію маркетингу. Вона забезпечує закріплення знань, отриманих на заняттях з курсу «Промисловий маркетинг» і має на увазі самостійне більш глибоке вивчення перерахованих нижче тим. Контрольна робота з дисципліни «Промисловий маркетинг» є складовою частиною державної атестації студента і повинна свідчити про його здатність використовувати отримані знання для самостійного вирішення актуальних і практично значимих завдань промислового маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка виробничо-підприємницької діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2006) Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Гаврись, Олександр Миколайович; Тимофєєв, Володимир Миколайович; Маслак, Ольга Іванівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Тимофєєв, Дмитро Миколайович; Погорєлов, Ігор Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Гаврись, Микола Олександрович
    У посібнику розглядаються найважливіші сучасні наукові концепції економіки та маркетингу виробництва в умовах ринкової економіки, сучасні форми підприємництва, використання ресурсів і виробничого потенціалу фірми. Особлива увага приділена інтелектуальній власності, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Посібник призначений для студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників.