Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості маркетингового ціноутворення на промислову продукцію
    (2022) Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обґрунтовано, якщо товарна політика та стратегія ціноутворення справді відповідають потребам клієнтів, найкращим довгостроковим підходом є побудова структури витрат відповідно до них. Хоча ринкові стратегії, які жертвують перевагами споживачів заради захисту інтересів фірми, як-от існуюча структура витрат, можуть бути доцільними в короткостроковій перспективі, у довгостроковій перспективі приречені на невдачу.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток методів позиціонування товару на ринку
    (Полтавський державний аграрний університет, 2022) Шаповал, Віктор Вячеславович; Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Обгрунтовано, що позиціювання товару дозволяє відрізнятися від конкурентів, завоювати лояльність аудиторії та підвищити рівень її утримання. Ретельно продумана стратегія позиціонування товару допомагає підприємству побудувати чіткий образ бренду в голові споживача та зайняти своє місце на ринку. Саме це мотивує клієнтів купувати продукти підприємства, навіть не замислюючись.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетизація процесу трансферу технологій
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
    Доведено, що сьогодні трансфер технологій в основному здійснюється за допомогою ринково-орієнтованих форм бізнесу. Таким чином, передача технологій все більше демонструє свої унікальні особливості маркетизації.
  • Ескіз
    Публікація
    Ринок інтелектуальної власності як передумова національної та економічної безпеки країни
    (2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що торгові марки та дизайн вступають у дію під час комерційної фази інноваційного процесу, коли продукти необхідно відрізняти від продуктів конкурентів. Захист ідентичності товару за допомогою торгової марки та захист зовнішнього вигляду продукту з дизайном може зіграти ключову роль у разі несанкціонованого використання третіми особами.
  • Ескіз
    Публікація
    Ціноутворення на міжнародному ринку
    (2021) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Олександра Петрівна; Матросова, Вікторія Олександрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    У тексті лекцій розглядаються основні поняття, зміст та методи ціноутворення на міжнародному ринку, розкрито його основні характеристики. Пропонуються практичні рекомендації для вибору методів дослідження цін на міжнародному ринку, їх розрахнки, прогнозування, регулювання та оформлення результатів. Наводиться список рекомендуємої літератури для більш детального вивчення предмета. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальністю "Міжнародні економічні відносини" та "Туризм" очної та заочної форм навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування трансфертних цін на об’єкти інтелектуальної власності
    (2020) Косенко, Олександра Петрівна; Шинкаренко, Маргарита Олександрівна
    Доведено, що поняття "ринкова вартість" притаманне не тільки матеріальній продукції, воно може бути в повній мірі використане і до інтелектуальної власності, не дивлячись на їх технологічні особливості та в більшості випадків монопольний характер представлення на технологічному ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний важіль як інструмент формування продуктово-технологічних платформ машинобудівних підприємств
    (Технологический центр, 2015) Косенко, Олександра Петрівна
    Стаття присвячена створенню інноваційних методів оцінки комерційного потенціалу об’єктів інтелектуальної власності. Доведено, що важливим індикатором ринкових можливостей інтелектуальних технологій є метод оцінки патентів, зважених з урахуванням цитування. В якості критерію оцінки запропоновано використовувати технологічний важіль, який відтворює міру здатності інноваційного підприємства до трансферу технологій. Запропоновано методичні підходи визначення комерційних можливостей інтелектуальної технології для її розробника та для її споживача.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія Вадимівна
    У навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Потенціал інноваційно-інвестиційних можливостей промислових підприємств
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2017) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Ткачов, Максим Михайлович; Назаренко, Станіслав Миколайович
    Доведено, що лише активізація процесу інвестування в інноваційний розвиток може викликати якісні зрушення в техніці та технології виробничої бази промислових підприємств та покращити кінцеві економічні результати їх діяльності на основі підвищення якості управління збігом інвестиційного попиту та інвестиційної пропозиції на ринку інвестиційних товарів.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологiчний аудит iнтелектуального продукту: комерцiйний потенцiал споживача
    (Технологический центр, 2015) Косенко, Олександра Петрівна
    Стаття присвячена створенню iнновацiйних методiв оцiнки комерцiйного потенцiалy iнтелектyально-iнновацiйних технологiй. Доведено, що важливим iндикатором ринкових можливостей iнтелектyальних технологiй є метод оцiнки патентiв, зважених з yрахyванням цитyвання. В якостi критерiю оцiнки запропоновано використовyвати технологiчний важiль, який вiдтворює мiрy здатностi iнновацiйного пiдприємства до трансферy технологiй.