Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Маркетингові комунікації"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаКурсовий проєкт з дисципліни «Маркетингові комунікації» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингових комунікацій, які дозволяють майбутнім фахівцям успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, плануванням та проведенням рекламної кампанії на підприємстві з метою підвищення ефективності його діяльності.Публікація Методичні вказівки до проведення практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Рекламні технології"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаВ даних методичних матеріалах відповідно до навчального плану курсу «Рекламні технології» містяться 16 тем, що вміщують в себе питання та кейси, надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих кейсів, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Також представлені питання, які виносяться на самостійний розгляд здобувачів та надано типові тести, які допоможуть здобувачам провести самоконтроль своїх знань. Методичні вказівки вміщують рекомендації щодо виконання індивідуального завдання, яке передбачене в рамках дисципліни.Публікація Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаВ даних матеріалах відповідно до навчального плану дисципліни «Стратегічний маркетинг» розглянуто 16 тем, надано завдання та ситуаційні вправи (кейси) по всіх темах, наведено зміст практичних занять, дані деякі методичні рекомендації щодо вирішення пропонованих задач і ситуацій. Також в методичних вказівках представлено питання, які винесено на самостійний розгляд здобувачів для опрацювання, представлені типові тестові завдання, надано список рекомендованої літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти суть питань курсу і отримати деякі навички під час вирішення та відповіді на питання самостійної роботи.Публікація Стратегічні напрямки розвитку винного туризму в Україні(2023) Кітченко, Олена Миколаївна; Лялько, Кирило АндрійовичПублікація Вибір стратегії розвитку підприємства на стадії бізнес проєктування(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаУ статті розглядаються питання, пов'язані з розробкою маркетингової стратегії на стадії бізнес-проектування в умовах воєнного часу. Виявлено, що не кожен підприємець, розуміє існуючу різницю між поняттями маркетингова стратегія та бізнес-стратегія. Існує певна необхідність уточнити різницю між цими поняттями та детально торкнутися питань практичного застосування стратегічного планування у діяльності підприємств. Виявлено, що основними орієнтирами для власників бізнесу є два моменти: чому він хоче займатися цим бізнесом та яких результатів він хоче досягти. Встановлено основні різницю між бізнес-стратегією, яка є канвою, яку використовує власник, організуючи свій бізнес. І маркетинговою стратегією, яка є певним алгоритмом, який допомагає масштабувати бізнес і зробити його успішним. Головним і найбільш цікавим інструментом на стадії бізнес проектування є використання канви бізнес стратегії. Наголошується на необхідності вивчення внутрішнього та зовнішнього середовища, а також проведенні всебічного аналізу діяльності компанії з використанням технік стратегічного маркетингу. Встановлено, що визначення стратегії залежить від життєвого циклу продукту компанії і змінюється разом з ним. Підтверджується, що компанії, які мають чітку маркетингову стратегію, мають більше шансів на успіх, ніж ті, що не прописують її.Публікація Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Медіапланування"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаКурсовий проєкт з дисципліни «Медіапланування» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингової підготовки, які дозволяють майбутнім спеціалістам успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, аналізом та оцінкою стратегії та тактики медіапланування с метою підвищення ефективності діяльності підприємств.Публікація Формування маркетингової стратегії розвитку поліграфічних підприємств(Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Кірч, А. С.Публікація Маркетингова комунікаційна політика виноробних підприємств України в умовах воєнного часу(2022) Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Васильцова, Світлана ОлександрівнаВ статті розглядаються питання, пов’язані з просуванням вітчизняних виноробних підприємств в умовах воєнного часу. Встановлено, що війна спричинила ряд проблем, які сильно загальмували розвиток виноробної галузі України. Досліджено основних гравців цього ринку. Встановлено, що виробники в масовому сегменті широко застосовують ATL та BTL заходи, в преміальному сегменті, використовуються інші інструменти маркетингової комунікаційної політики. Тут застосовується більш індивідуальний підхід з більш вузькими каналами просування на відмінну від мас-маркету. Також в роботі проведено аналіз конкурентоспроможності деяких торгівельних марок, та встановлено, що наразі лідером в преміальному ринковому сегменті є підприємство «Колоніст». Зауважено, що для ефективної комунікації із споживачем необхідно чітко уявляти його аватар. Авторами дослідження запропонований механізм побудови маркетингової комунікаційної політики виноробних підприємств. Наголошено на тому, якими способами можна здійснювати ефективну комунікацію із споживачем в умовах воєнного часу.Публікація Нативна реклама як елемент рекламної кампанії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Ібрагімов, Теймур НатіковичУ статті розглядаються питання, пов'язані з використанням нетрадиційних рекламних інструментів. Розвиток інформаційних технологій спричинив за собою створення нових видів реклами з огляду на зниження ефективності основних форматів інтернет-реклами, а саме банерної реклами. Робиться акцент на тому, що стандартна або традиційна реклама, особливо та яка розміщується в мережі Інтернет, втрачає свою популярність. Рекламодавці конкурують за увагу аудиторії через нові канали зв'язку. Робиться акцент, на тому, що сучасний споживач перестає сприймати рекламу в тому форматі, який був популярний ще 5-7 років тому. У споживача виникає так звана «рекламна сліпота». Банерна реклама стає непопулярною і втрачає свою ефективність з кожним днем. Основним трендом на рекламному ринку останніх років стає формат «нативної реклами», який активно застосовується на самих різних ресурсах: від розміщення її у вигляді інформаційних повідомлень в стрічках соціальних мереж до серйозних матеріалів медіа-видань. Нативна реклама досягла великих успіхів завдяки більш широкому використанню людьми цифрових засобів комунікації, таких як комп'ютери та смартфони. Велика частина сучасних рекламних компаній, особливо таких гігантів як Тhe Соcа-Cola Company, Red Bull GmbH, Nіке давно використовують формат нативної реклами в своїй практиці. Також в статті розглянуто витоки виникнення нативної реклами, досліджено визначення поняття нативна реклама. Нативна реклама є поняттям яке відомо вже давно, але своє визначення отримало лише в 2011 році на конференції «Online Media, Marketing, and Advertising Conference». Враховується, що нативна реклама органічно інтегрується в дизайн і контент веб-сторінки, соціальної мережі або мобільного додатку, не викликаючи у користувача ефекту «чужорідного». Розглядаються причини її популярності, її основні ознаки та види. Докладно описані основні існуючі шість типів нативної реклами. Проведено аналіз позитивних і негативних сторін використання такого формату реклами, а також представлений прогноз розвитку даного формату реклами в майбутньому.Публікація Таргетована реклама в інтернет бізнесі(ФО-П Шпак В. Б., 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Білошкуренко, Н. Г.