Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах
    (2020) Кітченко, Олена Миколаївна; Приходько, Єлизавета Геннадіївна
    У статті розглядаються питання пов’язані з просуванням брендів у соціальних мережах. Встановлено, що сьогодні підприємствам для ефективного функціонування в сучасних економічних умовах необхідно будувати комунікаційну стратегію та корегувати її в залежності від трендів. Цього можна добитися завдяки роботі в соціальних медіа, які з кожним роком стають дедалі популярними. В ході роботи встановлено, що соціальні мережі стають джерелом інформації про потенційного споживача – ліда. Визначено, що сучасні бренди стають дуже близькими зі своїм потенційним споживачем та намагаються мати тісний емоційний зв’язок зі своєю аудиторією. Зроблено акцент на тому, що бренди використовують певні атрибути (якості) для привернення уваги споживачів. В роботі детально розглядаються ці атрибути та надається їх оцінка. Наведено ряд прикладів застосування налаштування таргетингу в соціальних мережах.
  • Ескіз
    Публікація
    Social media marketing як інструмент просування продуктів підприємств на ринок
    (Класичний приватний університет, 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Ібрагімов, Теймур Натікович
    У статті розглядаються питання, пов'язані з використанням нетрадиційних рекламних інструментів. Робиться акцент на тому, що стандартна або традиційна реклама, особливо та, яка розміщується в мережі Інтернет, втрачає свою популярність. Рекламодавці конкурують за увагу аудиторії через нові канали зв'язку. Робиться акцент, на тому, що сучасний споживач перестає сприймати рекламу в тому форматі, який був популярний ще 5-7 років тому. У споживача виникає так звана «рекламна сліпота». Банерна реклама стає непопулярною і втрачає свою ефективність з кожним днем. Основним трендом на рекламному ринку останніх років стає формат «нативної реклами», який активно застосовується на самих різних ресурсах: від розміщення її у вигляді інформаційних повідомлень в стрічках соціальних мереж до серйозних матеріалів медіа-видань. Велика частина сучасних рекламних компаній, особливо таких гігантів як Тhe Соcа-Cola Company, Red Bull GmbH, Nіке давно використовують формат нативної реклами в своїй практиці. Також в статті розглянуто витоки виникнення нативної реклами, досліджено визначення поняття нативна реклама. Розглядаються причини її популярності, її основні ознаки та види. Проведено аналіз позитивних і негативних сторін використання такого формату, а також представлений прогноз розвитку даного формату реклами в майбутньому.