Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства на прикладі підприємств сфери послуг(WSEH, 2023) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПублікація Планування міжнародної маркетингової діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мірошник, Марія Володимирівна; Скляр, Дар'я ДмитрівнаПублікація Маркетингова комунікаційна політика виноробних підприємств України в умовах воєнного часу(2022) Кітченко, Олена Миколаївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Васильцова, Світлана ОлександрівнаВ статті розглядаються питання, пов’язані з просуванням вітчизняних виноробних підприємств в умовах воєнного часу. Встановлено, що війна спричинила ряд проблем, які сильно загальмували розвиток виноробної галузі України. Досліджено основних гравців цього ринку. Встановлено, що виробники в масовому сегменті широко застосовують ATL та BTL заходи, в преміальному сегменті, використовуються інші інструменти маркетингової комунікаційної політики. Тут застосовується більш індивідуальний підхід з більш вузькими каналами просування на відмінну від мас-маркету. Також в роботі проведено аналіз конкурентоспроможності деяких торгівельних марок, та встановлено, що наразі лідером в преміальному ринковому сегменті є підприємство «Колоніст». Зауважено, що для ефективної комунікації із споживачем необхідно чітко уявляти його аватар. Авторами дослідження запропонований механізм побудови маркетингової комунікаційної політики виноробних підприємств. Наголошено на тому, якими способами можна здійснювати ефективну комунікацію із споживачем в умовах воєнного часу.Публікація Теоретичне обґрунтування ролі маркетингового менеджменту як основного інструмента сучасного бізнес–середовища(Національний фармацевтичний університет, 2018) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Лучна, Єлізавета ОлексіївнаВ статті розглянуто ретроспективне формування загальних положень маркетингового менеджменту. Визначено, що сьогодні маркетинговий менеджмент виступає як програмно-цільовий механізм взаємодії функцій маркетингу і менеджменту та є основним інструментом сучасного управління бізнес – середовищем. Деталізовано ключові складові маркетинг – менеджменту, до яких віднесено системність, цілеспрямованість та багатогранність. Обґрунтовано основні методи оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства на основі реалізації аналітичної функції маркетингу як складової системи маркетинг – менеджменту.Публікація Методичні вказівки для виконання практичних завдань з дисципліни "Організація виробництва та маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2011) Літвиненко, Марія Владиславна; Мірошник, Марія ВолодимирівнаВ умовах розвитку ринкових стосунків зростає необхідність у фахівцях економічного профілю, що уміють здійснювати технічну підготовку, управління виробництвом, аналізувати його з погляду організації виробничого процесу, оцінювати ефективність функціонування окремих підрозділів і підприємства в цілому, знайомих з методами наукової організації праці на підприємстві; що володіють навичками вирішення завдань кількісного і якісного розвитку матеріально-технічної бази виробництва за рахунок реалізації останніх досягнень науки і техніки. Велике значення в такій підготовці мають практичні заняття, присвячені розробці бізнес-плану інвестиційних проектів, який охоплює значний комплекс питань, що підсумовує цикл дисципліни "Організація виробництва та маркетинг". Студентові належить розробити окремі розділи бізнес-плану по виробництву складових частин гусениць тракторів, "траків", а саме організаційний план і план виробництва, розрахувати витрати на виробництво, прибуток і рентабельність підприємства, оцінити ступінь риски. У реальному житті значення бізнес-плану все більш зростає. Його розробка необхідна для перевірки реальності здійснення проектів, оцінки перспектив розвитку, обґрунтування отримання інвестицій. Пропонується бізнес-план оформити на листах формату А4 в обсязі 25-30 с. відповідно до стандартів НТУ "ХПІ", дотримуючись наступної послідовності розділів: вступ, резюме, опис виробу, організаційний план, план виробництва, оцінка ризиків, фінансовий план, висновок, список літератури.Публікація Маркетингова діяльність підприємств(2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія ВадимівнаУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Публікація Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Організація збуту та управління маркетингом"(2017) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПублікація Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Міжнародний маркетинг"(2017) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПублікація Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Маркетингове планування"(2017) Мірошник, Марія ВолодимирівнаПублікація Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Маркетинг послуг"(2017) Мірошник, Марія Володимирівна