Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення ризиків ринкової взаємодії
    (Бондаренко М. О., 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Романчик, Альона Вадимівна
  • Ескіз
    Публікація
    Конкурентний потенціал підприємства: сутність поняття
    (НТУ "ХПІ", 2017) Романчик, Тетяна Володимирівна; Павленко, Євгенія Вікторівна
    Ґрунтуючись на логічній послідовності, в статті розглянуто сутність категорій "потенціал", "економічний потенціал", "конкурентний потенціал підприємства". Визначено, що конкурентний потенціал є складовою потенціалу підприємства та являє собою комплекс внутрішньо-зовнішніх елементів, під впливом яких формується сукупність конкурентних переваг. Розглянуто основні підходи до формулювання конкурентного потенціалу підприємства та визначено його властивості.
  • Ескіз
    Публікація
    Менеджмент розвитку соціально-економічних систем
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2017) Волошина, Тетяна Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна безпека підприємства: функціональні аспекти
    (Запорізький національний технічний університет, 2017) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Аспекти теорії циклічності в інноватиці
    (Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку, 2014) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Визначальний фактор формування конкурентоспроможності продукції підприємства
    (Національна академія Національної гвардії України, 2014) Романчик, Тетяна Володимирівна
    В якості визначального чинника ринкової конкурентоспроможності продукції підприємства розглядається фактор потенційної корисності для виробника розвитку окремих його проектів. Запропонований підхід дозволяє визначити перелік проектів підприємства, удосконалення яких є об’єктивно доцільним.
  • Ескіз
    Публікація
    Часові параметри реклами як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства
    (Національна академія Національної гвардії України, 2015) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Деякі аспекти економічної безпеки промислових підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2016) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Управління комерційною діяльністю підприємства в умовах ринкової економіки
    (Національна академія Національної гвардії України, 2015) Романчик, Тетяна Володимирівна; Бровкова, М. О.
    В роботі розглянуто необхідність управління комерційною діяльністю промислових та торгівельних підприємств з метою підвищення ефективності їх функціонуванням у конкурентних умовах ринку, обґрунтувано сучасні концепції та принципи управління комерційною діяльністю організацій з врахуванням причинно-наслідкових зв’язків процесів, що мають безпосередній вплив на якість комерційної діяльності закладів.