Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Економіка підприємства
    (2019) Гаврись, Ольга Олександрівна; Майстро, Руслана Григорівна; Гаврись, Микола Олександрович; Усов, Максим Анатолійович
    Текст лекцій включає: перелік тем лекцій згідно з робочою та навчальною програмами, детальний виклад теоретичного матеріалу курсу, питання для самоперевірки знань за темами, теми рефератів для самостійного опрацювання та список джерел літератури, що можуть бути використані при самостійному вивченні курсу. Текст лекцій призначено для студентів спеціальностей 051 «Економіка» та 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання.
  • Ескіз
    Публікація
    Використання модернізованого методу оптимізації цільових споживчих функцій під час обґрунтування застосування технологій нетрадиційної відновлюваної енергетики
    (Чорноморський державний університет ім. Петра Могили, 2019) Сусліков, Станіслав Вячеславович; Гаврись, Ольга Олександрівна; Усов, Максим Анатолійович
    Пропонується порівняльний аналіз математичних методів, підходів та інформаційних технологій (критеріїв на основі застосування ієрархічного методу залежностей, методу регресійного аналізу, методу біматричних ігор, теорії корисності, ELECTRE, аналізу часових рядів, регресійного аналізу та інших) по оптимізації інвестиційних планів для обґрунтування капітальних витрат при впровадженні технологій нетрадиційної відновлюваної енергетики. Запропоновано і апробовано модернізований метод оптимізації цільових споживчих функцій, за основу якого було взято метод ієрархій Т. Сааті по раціоналізації вибору технологій нетрадиційної відновлюваної енергетики. Даний метод був модернізованої, з точки зору використання конкретних цільових споживчих функцій (мінімізація за ціною; мінімізація за вагою; максимізація по середній температурі нагріву; максимізація по продуктивності гарячої води; максимізація по терміну служби; максимізація по гарантійним терміном служби) і їх раціоналізації в рамках проведеного комплексного дослідження з визначення найбільш сприйнятливих техніко-економічних показників геліоенергетічного обладнання, представленого на ринку України.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Інфраструктура товарного ринку"
    (2019) Усов, Максим Анатолійович; Гаврись, Ольга Олександрівна
    Завдання дисципліни – дати належні знання з теорії розвитку інфраструктури товарного ринку як найважливішої частини ринкової економіки, інтенсифікації і підвищення ефективності цієї сфери; сформувати у студентів загальне уявлення щодо практики управління її діяльністю з просування, зберігання та продажу товарів та послуг, забезпечення потреб споживачів тощо.
  • Ескіз
    Публікація
    Інвестиційна привабливість інноваційних проектів
    (Класичний приватний університет, 2019) Усов, Максим Анатолійович; Гаврись, Ольга Олександрівна; Сусліков, Станіслав Вячеславович
    Інвестиційна привабливість – це сукупність факторів, аналіз яких вказує на можливість вкладання коштів в той чи інший об'єкт і отримання певного ефекту від здійсненої операції. В статті представлено організаційну схему учасників управління конкурентоспроможністю інноваційних проектів на основі досягнення взаємодії оцінки інвестиційної привабливості підприємства, що впроваджує інновації, і реалізованих ним завдань. Виділено ряд переваг над конкурентами, які потенційно може мати підприємство в ході реалізації інноваційного проекту. Запропоновано створення на підприємстві ради з інноваційних проектів, що є першою необхідною сходинкою перебудови структури управління для прискорення і підвищення ефективності інноваційно-інвестиційної діяльності. Перераховано обов'язки, а також переваги та недоліки інноваційних рад. Сформовано механізм поетапного управління конкурентоспроможністю інноваційного проекту.