Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Маркетингова діяльність підприємств(2018) Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Перерва, Петро Григорович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кучіна, Світлана Едуардівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Литвиненко, Марія Владиславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Максименко, Яна Анатоліївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Усов, Максим Анатолійович; Колотюк, Олена Іванівна; Пономаренко, Валерія ВадимівнаУ навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.Публікація Економічна сутність та методичні основи визначення рівня потенціалу виробничої системи(Сумський державний університет, 2011) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра ПетрівнаЗапропоновані методичні підходи до визначення виробничого та інноваційного потенціалу промислового підприємства. Розглянуто особливості формування потенціалу виробничої системи на різних рівнях управління.Публікація Комерціалізація інтелектуальної власності: проблеми визначення та правового забезпечення(Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку, 2013) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачов, Максим МихайловичПублікація Інтелектуально-технологічний бенчмаркінг як інструмент підвищення інноваційного потенціалу машинобудівного підприємства(Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку, 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачова, Надія ПетрівнаПублікація Сучасний стан та перспективи розвитку українського ринку інтелектуальної власності(Національний університет "Львівська політехніка", 2015) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачов, Максим МихайловичПроведено статистичний аналіз інноваційного розвитку української промисловості. Особливий акцент зроблено на динаміці показників формування та розвитку ринку об'єктів інтелектуальної власності. Досліджено динаміку зміни кількості українських підприємств у розрізі напрямів інноваційної діяльності – створення та впровадження новацій. Показано, що теперішній стан світового та національного ринку інтелектуальної власності виконує надзвичайно важливі завдання із забезпечення науково-технічною інформацією, знаннями, досвідом державних структур, наукових організацій, освітніх установ, промислових виробництв, інноваційних фірм, окремих інвесторів та розробників інтелектуальної продукції.Публікація Методичні підходи до вимірювання ступеня знецінення бренду(Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку, 2015) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачов, Максим МихайловичПублікація Інновації у маркетингу і менеджменті(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Денисенко, Микола Павлович; Жарова, Любов Валеріївна; Жихор, Олена Борисівна; Кармінський, О. М.; Клісіньскі, Я. С.; Ковальчук, С. В.; Лепа, Р. М.; Максимова, Тетяна Семенівна; Мірчев, Ангел Блажев; Мішенін, Є. В.; Перерва, Петро Григорович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Решетнікова, І. Л.; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Баранова, В. В.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Бородіна, І. П.; Бреус, С. В.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Дериколенко, О. М.; Должанський, І. З.; Жданова, О. С.; Жевага, О. О.; Зубов, С. О.; Івченко, Є. А.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Коверга, С. В.; Косенко, Олександра Петрівна; Кривич, Я. М.; Лук'янихін, В. О.; Махнуша, С. М.; Мішеніна, Г. А.; Мішеніна, Н. В.; Нагорний, Є. І.; Олефіренко, О. М.; Охтень, О. О.; Пересадько, Г. О.; Петруня, Віра Юріївна; Підлісна, О. В.; Семенюк, С. Б.; Ткачук, Ю. Я.; Шведун, Вікторія Олександрівна; Школа, В. Ю.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ярова, І. Є.; Боднар, А. В.; Васильєва, О. А.; Гайдабрус, Н. В.; Кропивко, Д. С.; Кугук, В. О.; Кучмійов, А. В.; Левченко, В. О.; Летуновська, Н. Є.; Найда, М. В.; Підлісний, В. В.; Провозін, М. В.; Провозін, Н. В.; Ронь, Я. О.; Росохата, А. С.; Рябченко, І. М.; Сагер, Л. Ю.; Самойленко, І. В.; Сигида, Л. О.; Тимохіна, Я. О.; Тимченко, М. В.; Ткачов, Максим Михайлович; Шатова, В. М.; Шевлюга, О. Г.; Щербаченко, В. О.У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траєкторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові инструменти і методи маркетингу та менеджменту інновацій. Розкрито газузеві особливості їх застосування. Для фахівців в області інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, ТОР-менеджерів підприємств і установ. Буде корисний для викладачів, аспірантів і студентів економічних і технічних спеціальностей ВНЗ, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційним розвитком.Публікація Маркетинг. Менеджмент. Інновації(ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2010) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Кузьминчук, Наталя Володимирівна; Товажнянський, Вячеслав Леонідович; Маслак, Ольга ІванівнаУ монографії досліджено проблеми управління на ринкових засадах інноваційним розвитком на міждержавному, національному, регіональному рівнях та рівні окремої організації. Висвітлено методологічні, теоретико-методичі та прикладні засади маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Викладено підходи до застосування нових методів та інструментів у маркетингу і менеджменті.Публікація Класифікація методів економічної оцінки інноваційних проектів(Сумський регіональний центр інтелектуального розвитку, 2016) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Аналіз існуючих методів вартісної оцінки інтелектуальних технологій(НТУ "ХПІ", 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачов, Максим Михайлович