Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 74
  • Ескіз
    Публікація
    Організація рекламної роботи на підприємстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Коваленко, В. В.; Ларка, Людмила Сергіївна; Мірошник, Марія Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження ринку електричної енергії України: економічний аспект
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ларка, Людмила Сергіївна; Масюкова, Людмила Олегівна
    Аналіз економічної складової нового ринку електричної енергії дозволяє визначити можливість забезпечення конкурентних переваг підприємства за рахунок зменшення енергомісткості продукції, що є актуальною проблемою дослідження. Мета статті – дослідити можливості нового ринку електричної енергії для підприємств та визначити напрями нарощування їх конкурентних переваг. Новий ринок електричної енергії розглядається як можливість інтегрування енергетичного ринку України в загальноєвропейський простір. Перешкодами на шляху нового ринку електричної енергії є незадовільний стан мереж, небезпека кібератак, залежність від постачальників ресурсів, значний рівень заборгованості на оптовому ринку електричної енергії. В умовах нового ринку електроенергії підприємству доцільно розробляти стратегію в галузі організації електропостачання як частину його стратегічного набору. Лімітування концентрації ризиків та диверсифікація портфелю угод з енергопостачаючими компаніями розглядаються як найбільш ефективні заходи з мінімізації ризиків в системі управління ризиками підприємства на новому ринку електричної енергії. Виділені кон’юнктуроутворюючі фактори на ринку електричної енергії: конкурентна ситуація на ринку, платоспроможність споживачів електричної енергії, інвестиційна привабливість енергетичної галузі, інтенсивність використання альтернативних джерел енергії. Забезпечення конкурентних переваг підприємства в умовах нового ринку електричної енергії досліджується з позиції ресурсного та поведінкового підходів. Оптимізація структури собівартості продукції підприємства за рахунок зменшення енергетичної складової розглядається як частина організаційних заходів з удосконалення управління ресурсним потенціалом підприємства. Зроблено висновок про сприятливий вплив нової конкурентної моделі ринку електричних послуг на суб’єкти цього ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми формування інвестиційного потенціалу підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Прилуцька, Юлія Сергіївна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено основні проблеми формування інвестиційного потенціалу підприємства при нестабільній ринковій кон'юнктурі.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування конкурентних переваг підприємства в умовах адаптації до екзогенних змін
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Масюкова, Людмила Олегівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено можливості забезпечення конурентних переваг підприємства під впливом екзогенних змін, визначенно фактори впливу екзогенного середовища на діяльність підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова стратегія в системі менеджменту підприємства
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Анічкіна, Ірина Олександрівна; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено взаємозв'язки маркетингової стратегії з основними функціональними підсистемами управління підприємством.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічне управління бізнесом: маркетинговий аспект
    (2019) Ларка, Людмила Сергіївна; Анічкіна, Ірина Олександрівна
    Визначено, що точність та достовірність прогнозів цільового рівня прибутковості бізнесу суттєво підвищується при урахуванні маркетингових аспектів, в тому числі питань стратегічного маркетингу та елементів комплексу маркетингу. Систематизовано ключові показники ефективності економічного управління бізнесом за типами бізнес-процесів. Модель управління бізнесом з акцентом на маркетингову складову представлено як сукупність блоків управлінських, операційних та підтримуючих бізнес-процесів. Зміст управлінських бізнес-процесів розкрито за рівнями стратегічного управління: корпоративна, стратегія бізнесу, функціональна та операційна стратегії. Маркетингові аспекти ураховуються в управлінських та операційних бізнес-процесах.
  • Ескіз
    Публікація
    SMART-evaluation of economic decisions complexes of the enterprise
    (National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute", 2019) Larka, L. S.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічні бізнес-одиниці підприємства як об’єкт економічного управління
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Худещенко, Альона Ігорівна; Ларка, Людмила Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна свобода підприємства в умовах глобалізації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Власенко, Аліна Вікторівна; Ларка, Людмила Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові дослідження поведінки споживачів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Лоєнко, Анастасія Олександрівна; Ларка, Людмила Сергіївна