Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 71
  • Ескіз
    Документ
    Інновації у рекламному бізнесі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Анічкіна, І. О.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання економічної ефективності інвестицій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Усов, Максим Анатолійович
    У статті проаналізовано деякі аспекти оцінювання економічної ефективності інвестиційних проектів. Одним з найбільш актуальних проблем сьогоднішньої економіки є оцінка ефективності реальних (капіталообразуючих) інвестиційних проектів, так як саме в цій галузі лежать діючі мероприятия за результатами пошуку з глубокого економічного кризису, пережитого нашої страної. Фінансова стабілізація та зростання промислового виробництва будуть забезпечити лішість за умови, що продемонструє збільшення інвестицій у реальний сектор. Новий благодійний інвестор, що має свої денежні засоби, буде вкладений у будь-яку справу, якщо він буде впевнений у тому, що він отримає свої денежні засоби навпаки, щоб потім він вже отримав і прийшов. Для того щоб перемогти в ефективному інвестиційному проекті необхідно оцінити його. Ні, для задоволення, не так просто отримати достовірну оцінку. Оцінка достовір них оцінок ефективна об'ємна інформація, що розробляє та оцінює інвестиційні проекти, не мають сумнівної грамотності та важливості відносно даних питань. Очень сложно використовуйте такі завдання, як оцінювати реалізацію проекту, тобто перевірка задоволеності всіх реально існуючих обмежень технічного, екологічного, фінансового та іншого характеру; оцінка потенціальної цілеспрямованої реалізації проекту, його ефективна ефективність, тобто перевірка умов, відповідно до яких є спільна кількість результатів за проектом не менших цін, ніж потрібні затрати всіх видів; оцінка переваги власності розглядає проект за порівнянням з альтернативними, тобто оцінка порівняльної ефективності проекту; оцінка найефективніших проектів спільноти з заданого їх множини, - проблема задає можливість вибору найбільш ефективних програм інвестицій. Зроблено висновок, що при розробці методичних положень стосовно реалізації компонентного методу оцінки інноваційного потенціалу безпосередньо промислового підприємства, необхідно враховувати також і особливість даної системи і її складові.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг інновацій як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств
    (Центр фінансово-економічних досліджень, 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Начагина, А. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Актуальність інвестиційно-інноваційних процесів на сучасному етапі розвитку економіки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Васильцова, Світлана Олександрівна; Оніщенко, Аліна Андріївна; Арестова, Анастасія Леонідівна
    В статті розглянуто існуючі підходи до визначення категорій “інвестиційної діяльності” та “інвестиційного портфеля”; було проаналізовано переваги і недоліки цих підходів та наведено найбільш повні і оптимальні, на думку автора, тлумачення категорій, що розглядаються. Також пропонується спосіб організації взаємодії інвестиційної та інноваційної діяльності у підприємництві. Автором створено універсальний та ефективний механізм реалізації інвестиційно-інноваційного процесу підприємства, який слід використовувати при розробці стратегічної політики будь-якого підприємства. В процесі дослідження було проаналізовано сучасний стан інноваційної та інвестиційної діяльності в Україні. В результаті проведеного дослідження було виявлено явні недоліки інвестиційно-інноваційного політики на вітчизняних підприємствах та встановлено причини їх виникнення. Сучасна інвестиційно-інноваційна діяльність підприємств представлена лише на початковому етапі свого розвитку, потребує збільшення державної участі як фінансового, так і організаційного характеру. Напрями розширення фінансового забезпечення інноваційної діяльності підприємств мають бути максимально диверсифікованими як з погляду механізмів реалізації, так і з позицій пошуку відповідних джерел ресурсів. З огляду на це важливим є визначення умов та обмежень, які впливають на вибір джерел фінансування інноваційної діяльності, що може бути предметом подальших досліджень. Щодо реалізації інвестиційно-інноваційного процесу в Україні, то спостерігається дефіцит фінансових ресурсів для забезпечення наукових досліджень і впровадження інноваційних розробок. Результат розвитку інноваційної діяльності в Україні недостатньо високий, і ступінь його впровадження на підприємствах незначний. Впровадження інвестиційно-інноваційного процесу є необхідним і ефективним інструментом в підприємницькій діяльності, оскільки стимулює розвиток фірм, і в наслідок - цього досягається бажаний економічний (або ж соціальний) ефект. Цей процес, як правило, охоплює дві складні категорії: інвестиції та інновації. Саме їх безпосередня взаємодія у підприємництві дає змогу активно розширювати виробництво, збільшувати прибуток, оновлювати основні засоби тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз ринку мобільного зв'язку та особливостей формування тарифної політики в галузі
    (НТУ "ХПИ", 2006) Гаврись, Ольга Олександрівна
    В статті досліджується ринок мобільного зв'язку на сучасному етапі розвитку. Розглянуті основні сегменти ринку стільникового зв'язку та проаналізовані тарифні моделі, які пропонують користувачам оператори мобільного зв'язку в Україні.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний аудит як інструмент вирішення проблем комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Косенко, Олександра Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна складова реінжинірингу у забезпеченні економічної безпеки підприємства
    (Сумський національний аграрний університет, 2018) Перерва, Петро Григорович; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості інноваційної діяльності підприємств
    (Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2018) Романчик, Тетяна Володимирівна; Романчик, Альона Вадимівна
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна безпека підприємств: умови забезпечення
    (Національна академія Національної гвардії України, 2018) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    До питання щодо обґрунтування інноваційних рішень
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2018) Романчик, Тетяна Володимирівна