Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 52
  • Ескіз
    Публікація
    Актуальні проблеми діагностування маркетингової діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Деревянко, Єлизавета; Корзанов, Микита; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено основні напрями експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства. Сформульовано основні критерії відповідності для методичного забезпечення експрес-діагностики маркетингової діяльності підприємства
  • Ескіз
    Публікація
    Цифровізація маркетингових досліджень в умовах воєнного стану
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломоєць, Анастасія; Аксьонов, Денис; Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено вплив воєнного стану в Україні на темпи цифоровізації маркетингової діяльності. Визначено метрики маркетингової діяльності на етапі діагностування проблеми маркетингового дослідження. Обґрунтовано доцільність проведення онлайн досліджень за умов воєнного стану. Показані можливості мінімізації інформаційних ризиків за рахунок інструментів цифрового маркетингу
  • Ескіз
    Публікація
    Роль маркетингового потенціалу підприємства в системі антикризового менеджменту
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Рахова, Єлизавета; Ларка, Людмила Сергіївна
    Сформульовано ключову умову підвищення ефективності стратегії управління потенціалом підприємства. Проаналізовано місце стратегії управління маркетинговим потенціалом підприємства у стратегічному наборі підприємства. Визначено маркетинговий інструментарій, який сприяє посиленню маркетингового потенціалу підприємства у межах концепції антикризового управління.
  • Ескіз
    Публікація
    Особливості рекламної діяльності в системі міжнародного бізнесу
    (Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2024) Слєпцов, Олександр; Прядка, Анастасія; Ларка, Людмила Сергіївна
    Систематизовані основні характеристики глобалізаційних змін на ринку реклами. Досліджені ключові тенденції світового ринку реклами. Визначено необхідність дотримання балансу між стандартизацією через глобалізацію та адаптацією до цільової аудиторії окремої країни
  • Ескіз
    Публікація
    Цифрові інструменти управління результативністю маркетингової діяльності підприємства у воєнний час
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-05) Шаруділова, Дар'я П.; Воронько, Анастасія; Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено основні напрями підвищення ефективності управління результативністю маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано вплив воєнного стану на маркетингові ризики маркетингової діяльності
  • Ескіз
    Публікація
    Customs Regulations and Risk Management and Town Planning Marketing on the Way to Smart Cities in the Global Economy
    (Agricultural Economics and Social Science Research Association(AESSRA), 2024) Arynova, Zhanna; Ashirbaeva, Aida; Ustik, Tetiana; Larka, Ludmila; Chernysh, Tetiana; Volkova, Olena
    In a rapidly changing and technologically developed world, the adaptation of customs provisions in the direction of smart cities is becoming more and more relevant. European cities are leading the way in implementing innovations that are transforming traditional approaches to customs management and town marketing. The purpose of the article is to analyze the smartization strategies of cities in Europe, focusing on the integration of customs directives and risk management in this process by studying their impact on the global economy. The article provides a detailed overview of official reports on the processes of intellectualization of modern cities, reveals current trends and the development of the latest technologies used in European smart cities. The results show that the effective management of customs standards significantly contributes to the optimization of city operations, increasing transparency and attracting investment. The importance of such an approach is reinforced by the analysis of town planning marketing, which includes the creation of a city brand and the promotion of innovative projects. The conclusions of the work indicate the need for further research in this area and the development of comprehensive strategies that would take into account both the technological and socio-economic aspects of the smartization of cities through the strengthening of urban infrastructure. The resulting data can serve as a basis for the formation of effective development policies and strategies that can accelerate the integration of cities into the global economy, contributing to the creation of sustainable and innovative urban environments through customs procedures and the management of challenges to legislation.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Діагностика маркетингової діяльності підприємства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Конспект лекцій з дисципліни «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» розроблено згідно освітньо-науковій програмі зі спеціальності 075 «Маркетинг». Дисципліна «Діагностика маркетингової діяльності підприємства» спрямована на ознайомлення здобувачів третього рівня вищої освіти щодо розгляду діагностики як процесу пізнання, що полягає в одержанні, переробці й використанні значущої інформації про певне явище за допомогою його розпізнавання у сфері управління маркетингом. Конспект лекцій містить п’ять тем, у кожній з яких розглядається зміст питань теми, розкривається їх сутність.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації до практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетинг в антикризовому менеджменті"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Дані методичні рекомендації складаються з трьох частин: рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання. Рекомендації щодо практичних занять представлені у вигляді детального плану заняття, що дозволяє акцентувати увагу здобувачів на ключові моменти теми практичного заняття. Обговорення заданих тем під час практичних занять дозволяє здобувачам відпрацювати навички ведення наукового диспуту, обґрунтовувати власну точку зору, прислухатися до конструктивної критики. Теми практичних занять відповідають силабусу дисципліни «Маркетинг в антикризовому менеджменті». Рекомендації щодо самостійної роботи містять завдання для самостійного виконання та тести, виконання яких дозволяє здобувачам освіти закріпити матеріал лекційних та практичних занять. Методичні рекомендації щодо практичних занять, рекомендації щодо самостійної роботи та рекомендації щодо виконання індивідуального завдання є частиною навчально-методичного комплексу дисципліни.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові ризики застосування інструментарію цифрового маркетингу у повоєнний період.
    (WSEH, 2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Досліджено ризики, які виникають при застосуванні чат-ботів, ризики використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності, ризики співпраці з інфлюенсерами, ризики нативної реклами, ризики відеомаркетингу, маркетингові ризики у соціальних мережах
  • Ескіз
    Публікація
    Діагностика ефективності використання інструментів цифрового маркетингу для відновлення підприємств у повоєнний період
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2023) Ларка, Людмила Сергіївна
    Обґрунтовано доцільність застосування концепції антикризового маркетингу для планування маркетингової діяльності підприємств у повоєнний період. Визначено переваги застосування цифрового маркетингу у повоєнний період. Систематизовано показники, які потребують діагностування при оцінюванні ефективності використання інструментів цифрового маркетингу у повоєнний період.