Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 92
  • Ескіз
    Документ
    Організації стратегічного управлінського обліку: міжнародний досвід
    (ФОП Томенко Ю. І., 2019) Александрова, Вікторія Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова діяльність підприємств
    (ТОВ "Оберіг", 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Васильцова, Світлана Олександрівна; Глухова, Світлана В'ячеславівна; Дяченко, Тетяна Анатоліївна; Кітченко, Олена Миколаївна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Максименко, Яна Анатоліївна; Мірошник, Марія Володимирівна; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна; Шапран, Олена Євгенівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтернет-комунікації в маркетинговій діяльності як інструмент активізації підприємницької діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Ільїна, Ольга Костянтинівна; Васильцова, Світлана Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    До питання щодо оптимізації управління конкурентним потенціалом підприємства
    (2021) Романчик, Тетяна Володимирівна; Селіванов, Максим Володимирович
  • Ескіз
    Публікація
    Планування міжнародної маркетингової діяльності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мірошник, Марія Володимирівна; Скляр, Дар'я Дмитрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка рекламних компаній на основі дослідження мотивацій споживачів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Мельниченко, О. М.; Літвиненко, Марія Владиславна
  • Ескіз
    Публікація
    Комерційна діяльність як конкурентна перевага підприємства на ринку
    (2021) Літвиненко, Марія Владиславна; Зайцев, Д. С.
  • Ескіз
    Публікація
    Процес формування ефективної комунікаційної політики підприємства.
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Ільїна, Ольга Костянтинівна
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність оцінки ефективності інновацій для підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Овсієнко, Артур Ігорович
  • Ескіз
    Документ
    Критерії ефективності висококонкурентної продукції
    (Видавничий дім "Інтернаука", 2020) Овсієнко, Артур Ігорович; Овсієнко, Катерина Юріївна
    У статті наведено підходи до трактування поняття "конкурентоспроможна продукція". Обґрунтовано сутність висококонкурентної продукції. Визначено місце цінності в процесі створення нової продукції. Проаналізовано підходи зарубіжних науковців щодо створення цінності висококонкурентної продукції. На основі аналізу специфіки виражених та прихованих потреб споживачів, а також їх зміну в часі, встановлено, що одним із критеріїв ефективності висококонкурентної продукції є надання вищої споживчої цінності. Обґрунтовано, що ефективність висококонкурентної продукції залежить від можливості вирішення прихованих та майбутніх потреб споживачів. Виявлено місце провідних користувачів в процесі ідентифікації прихованих потреб ринку. Зазначено роль дизайн-мислення в процесі створення висококонкурентної продукції. Визначено, що інтеграція технології та дизайну для створення нового значення висококонкурентної продукції належить до критеріїв ефективності.