Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах
    (2020) Кітченко, Олена Миколаївна; Приходько, Єлизавета Геннадіївна
    У статті розглядаються питання пов’язані з просуванням брендів у соціальних мережах. Встановлено, що сьогодні підприємствам для ефективного функціонування в сучасних економічних умовах необхідно будувати комунікаційну стратегію та корегувати її в залежності від трендів. Цього можна добитися завдяки роботі в соціальних медіа, які з кожним роком стають дедалі популярними. В ході роботи встановлено, що соціальні мережі стають джерелом інформації про потенційного споживача – ліда. Визначено, що сучасні бренди стають дуже близькими зі своїм потенційним споживачем та намагаються мати тісний емоційний зв’язок зі своєю аудиторією. Зроблено акцент на тому, що бренди використовують певні атрибути (якості) для привернення уваги споживачів. В роботі детально розглядаються ці атрибути та надається їх оцінка. Наведено ряд прикладів застосування налаштування таргетингу в соціальних мережах.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові комунікації промислових підприємств: теоретичні аспекти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    У статті дocлiджено теoретичні заcади маркетингових комунікацій промислових підприємств із зовнішнім середовищем. Розглянуто підходи різних вчених до змістовної сутності категорії "комунікація", що є основою для всіх сфер ринкової діяльності. Комунікації у різних своїх формах пронизують усі сфери людської діяльності, включаючи і сферу економічної активності, і являють собою необхідні, фундаментальні умови, що підтримують існування і розвиток сучасних економічних систем. Узагальнено поняття "комунікації на рівні підприємства" як одного з чотирьох елементів маркетинг-міксу. Майже усі підприємства повинні доводити до споживачів необхідну інформацію шляхом комунікацій. Вчасні та якісні комунікації сприяють доведенню до користувача інформації щодо розробки та виведення продукції на ринок, її основних рисах, можливостях, новаціях тощо. Перелічено основні компоненти маркетингової комунікації. Основними компонентами маркетингових комунікацій є: суб'єкти, об'єкти комунікації, предмет, засоби, мета, задачі та ефекти від їх використання. Виділено ключові характеристики процесу маркетингових комунікацій, до числа яких віднесено зростання ролі інноваційних факторів в управлінні підприємством, активна участь споживачів у формуванні ринків тощо. Також визначено завдання маркетингових комунікацій підприємства. Основними завданнями маркетингових комунікацій є: створення престижного іміджу виробника, надання інформації про пропозиції, забезпечення зворотного зв’язку з покупцем тощо. Узагальнено сутність комунікацій на рівні підприємства. Проведене дослідження показало, що маркетингові комунікації підприємства охоплюють цілісний комплекс особових і безособових взаємозв'язків, направлених на покупця з метою донесення до цільової аудиторії основних конкурентних переваг.
  • Ескіз
    Документ
    Место коммуникаций в теории экономической безопасности
    (Yunona Publishing, USA, 2019) Романчик, Татьяна Владимировна
    В статье рассмотрено влияние коммуникаций на состояние экономической безопасности предприятия. Дается анализ основных факторов, влияющих на устойчивость позиций предприятия в процессе его взаимодействия с другими участниками рынка.
  • Ескіз
    Публікація
    PR-діяльність у сфері промисловості
    (НТУ "ХПІ", 2013) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Удянська, Галина Михайлівна
    Розглянуто концепцію передумов виникнення і розвитку зв'язків з громадськістю у промисловості, як особливого виду діяльності. Виділено ряд істотних комунікаційних проблем, які виникли з укрупненням і зростанням промислових підприємств. Обґрунтовано необхідність PR-діяльності на промислових підприємствах України. Сформульовано чотири основних напрямки PR-діяльності в промисловій сфері. Визначено статус створюваного PR-відділу на промисловому підприємстві.